Eef+doggies schreef:2 klachten:
Vanmiddag op het heetst van de dag zag ik iemand met haar hond fietsen
Hond had ook nog eens een hele dikke vacht.
Zouden jullie daar wat van zeggen?
Ik zat nu in de auto met twee rijbanen ertussen. Maar anders had ik wel even willen vragen of het niet een beetje te warm is
Tweede klaagje; mijn nieuwe sneakers uit Amerika zijn binnengekomen, verzendkosten even duur als de sneakers zelf, maar ze zijn te smal 
Dat terwijl ik precies het model en de maat besteld heb als de sneakers die ik al had, alleen een ander printje. Maar ze hebben het model blijkbaar veranderd
Ze zijn wel heel mooi, ik denk dat ik mijn kleine teen maar weg doe 
Een aantal jaren geleden zag ik een man met een Bouvier naast de fiets , het was snoeiheet en die hond liep zo ongeveer op zijn tandvlees
Ik was met mijn eigen honden bij de plas , en toen ik het arme dier zag kookte ik in eerste instantie
Toen dacht ik , adem in adem uit , een woordenwisseling helpt dat arme dier niet
Dus ik heb maar een vriendelijk praatje gemaakt met de man , wat er gelukkig toe leidde dat hij niet meer terug ging fietsen met de hond
Ik heb de man gevraagd mee te komen , de hond is bij mij in de koele gang bijgekomen . De man heeft iemand gebeld die de hond per auto ophaalde
Zijn voetzolen waren geheel kapot . Uiteindelijk zag de man in wat hij had veroorzaakt