Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sandra.aerns
-Annemarie- schreef:Mijn gekneusde teen is nog niet veel beter. Heb wel een paar supergave sok/schoenen gekregen van dochter. Die doen tenminste niet zeer als ik ze draag.

Afbeelding

Ik wilde buitenshuis sowieso meer barefoot gaan dragen, dit is een mooi begin. Binnen loop ik altijd al zonder schoenen/slippers.
Barefoot lopen is zoo heerlijk! Heb bijna nooit meer gewone schoenen aan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Eef+Stippels
2 klachten:

Vanmiddag op het heetst van de dag zag ik iemand met haar hond fietsen :-X Hond had ook nog eens een hele dikke vacht.

Zouden jullie daar wat van zeggen?
Ik zat nu in de auto met twee rijbanen ertussen. Maar anders had ik wel even willen vragen of het niet een beetje te warm is ::)

Tweede klaagje; mijn nieuwe sneakers uit Amerika zijn binnengekomen, verzendkosten even duur als de sneakers zelf, maar ze zijn te smal :(
Dat terwijl ik precies het model en de maat besteld heb als de sneakers die ik al had, alleen een ander printje. Maar ze hebben het model blijkbaar veranderd :-[
Ze zijn wel heel mooi, ik denk dat ik mijn kleine teen maar weg doe :cool:
Door pluk
Eef+doggies schreef:2 klachten:

Vanmiddag op het heetst van de dag zag ik iemand met haar hond fietsen :-X Hond had ook nog eens een hele dikke vacht.

Ik zat nu in de auto met twee rijbanen ertussen. Maar anders had ik wel even willen vragen of het niet een beetje te warm is ::)
Ik zou daar zeker iets van zeggen. Of de vacht dik is of niet is daarvoor niet van belang. Met deze temperaturen moet je gewoon niet gaan fietsen met een hond.
Door AnnedH
Ik laat dat altijd afhangen van de persoon of ik wat zeg of niet. Niet al te lang geleden is in het bos een eindje verderop iemand in elkaar geslagen omdat diegene iets zei tegen de eigenaar van een hond (of diegene hem vast wilde houden met passeren). Je zal dus maar de verkeerde treffen! Nou ben ik ook niet zo fors en lijk een stuk jonger dan ik in werkelijkheid ben dus ook dat telt mee ;)
Door pearlsofpassion
Oh ja. Confronterend. :(
Vond ik 2 jaar geleden ook vreselijk toen die enkels plots verdwenen. Sloten water drinken hielp bij mij wel.
Door smulpaap
Eef+doggies schreef:2 klachten:

Tweede klaagje; mijn nieuwe sneakers uit Amerika zijn binnengekomen, verzendkosten even duur als de sneakers zelf, maar ze zijn te smal :(
Dat terwijl ik precies het model en de maat besteld heb als de sneakers die ik al had, alleen een ander printje. Maar ze hebben het model blijkbaar veranderd :-[
Ze zijn wel heel mooi, ik denk dat ik mijn kleine teen maar weg doe :cool:
Een aantal jaren geleden zag ik een man met een Bouvier naast de fiets , het was snoeiheet en die hond liep zo ongeveer op zijn tandvlees :-X
Ik was met mijn eigen honden bij de plas , en toen ik het arme dier zag kookte ik in eerste instantie
Toen dacht ik , adem in adem uit , een woordenwisseling helpt dat arme dier niet
Dus ik heb maar een vriendelijk praatje gemaakt met de man , wat er gelukkig toe leidde dat hij niet meer terug ging fietsen met de hond
Ik heb de man gevraagd mee te komen , de hond is bij mij in de koele gang bijgekomen . De man heeft iemand gebeld die de hond per auto ophaalde
Zijn voetzolen waren geheel kapot . Uiteindelijk zag de man in wat hij had veroorzaakt
Door Eef+Stippels
smulpaap schreef:Een aantal jaren geleden zag ik een man met een Bouvier naast de fiets , het was snoeiheet en die hond liep zo ongeveer op zijn tandvlees :-X
Ik was met mijn eigen honden bij de plas , en toen ik het arme dier zag kookte ik in eerste instantie
Toen dacht ik , adem in adem uit , een woordenwisseling helpt dat arme dier niet
Dus ik heb maar een vriendelijk praatje gemaakt met de man , wat er gelukkig toe leidde dat hij niet meer terug ging fietsen met de hond
Ik heb de man gevraagd mee te komen , de hond is bij mij in de koele gang bijgekomen . De man heeft iemand gebeld die de hond per auto ophaalde
Zijn voetzolen waren geheel kapot . Uiteindelijk zag de man in wat hij had veroorzaakt
Goed gedaan! :)

Een vriendelijk praatje maken lijkt me inderdaad het beste. Ik denk dat de meeste mensen hun hond ook niet met opzet zo laten lijden. Ze denken waarschijnlijk; het is mooi weer, laat ik lekker gaan fietsen met de hond...
Maar dan heb je toch wel een beetje een bord voor je kop.... Je ziet toch dat de hond het bloedheet heeft :???:
Door eelke
Daar aan samenhangend mijn klaag; ik kon gisteren gewoon Joep uitlaten. Dat kon een jaar geleden niet. Dan moesten we wachten tot het donker was, een koeljas natmaken, en na het uitlaten nog zeker een uur wachten tot we ze eten honden geven.

Tegelijkertijd ook een soort van geluksmomentje want het is toch wel makkelijk, maar juuu wat blijft het zuur. Nou en raar vooral.

En ik snap nu de fietsende hondeneigenaren misschien ook wat beter. Want Joep heeft nergens last van hoor, die gaat met 30 graden in de zon liggen, en loopt erna net zo fit zijn rondje als dat het 15 graden is. :???: Ik als baas beslis dat dat geen goed idee is, maar Joep wilde gisterenmiddag om 15.00 echt nog wel verder lopen.
Door Eef+Stippels
Hier ook dat dubbele gevoel. Xindy en Bella zijn zo makkelijk en kunnen overal mee naartoe. Dat was tot voor kort wel anders; de dobers hadden een behoorlijke gebruiksaanwijzing en kon je bijvoorbeeld echt niet mee op een terrasje nemen.
Ik ben blij dat alles nu makkelijker is, maar daar voel ik me dan ook wel een beetje schuldig over.
Door eelke
Schuldig voel ik me (gelukkig) niet. Misschien komt dat ook wel omdat Gijs een enorme gebruiksaanwijzing had, waardoor het voor mij logisch is dat het makkelijker is nu we die gebruiksaanwijzing niet meer hoeven te volgen. Maar naast die enorme gebruiksaanwijzing had hij ook een enorme berg liefde en enthousiasme in zich, en dat mis ik dan juist. Kijk, Joep is ook lief hoor. Maar die is niet iedere 5 meter van een wandeling weer opnieuw blij dat we samen aan het wandelen zijn. Dat maakt het het leven toch wat saaier. Makkelijker, maar saaier ;)

Of nou ja, anders. Want laatst konden we bij een strandtent zitten met Joep en toen stapte er een kindje op zijn poot en hij gaf geen kik. En dan is die dus weer zo braaf. Met Gijs was dat drama geweest. En toch had ik het er nog voor over gehad :-\
Door Kaio
een ander klaagje, had heel veel pijn aan mijn wijsvinger, pompidom , doorgaan, kijk er eens naar, helemaal dik! :o Middenkootje is enorm pijnlijk. Heb ik dat weer, we gaan morgnavond op vakantie, heb ik anders nooit ::) >:( Echt ook geen idee waar het vandaan komt. Hopelijk verdwijnt het net zo snel weer
En nu probeer ik groenten en bataat te snijden ;D Nee dat gaat lekker.
Door Kaio
eelke schreef:Schuldig voel ik me (gelukkig) niet. Misschien komt dat ook wel omdat Gijs een enorme gebruiksaanwijzing had, waardoor het voor mij logisch is dat het makkelijker is nu we die gebruiksaanwijzing niet meer hoeven te volgen. Maar naast die enorme gebruiksaanwijzing had hij ook een enorme berg liefde en enthousiasme in zich, en dat mis ik dan juist. Kijk, Joep is ook lief hoor. Maar die is niet iedere 5 meter van een wandeling weer opnieuw blij dat we samen aan het wandelen zijn. Dat maakt het het leven toch wat saaier. Makkelijker, maar saaier ;)

Of nou ja, anders. Want laatst konden we bij een strandtent zitten met Joep en toen stapte er een kindje op zijn poot en hij gaf geen kik. En dan is die dus weer zo braaf. Met Gijs was dat drama geweest. En toch had ik het er nog voor over gehad :-\
:bigarmhug:
Kaio was niet zo moeilijk maar die had toch wel een partij aanwezigheid (en ook wel irritant af en toe) en dat mis ik ook enorm, kan me er dus wel iets bij indenken
Door eelke
Kaio schreef::bigarmhug:
Kaio was niet zo moeilijk maar die had toch wel een partij aanwezigheid (en ook wel irritant af en toe) en dat mis ik ook enorm, kan me er dus wel iets bij indenken
Nja. Er om blijven sippen helpt ook niet. Maar het zijn zo van die momenten he. Zo hebben we ineens best een keurig net grasveldje. Eerdere jaren niet. Gijs plaste er nog al eens, en daardoor Joep ook, en ze speelden er samen waardoor het omgeploegd werd. Nu is het heel burgerlijk en netjes ;D en ik kan me ook al niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst het hele huis heb afgesopt. Blijkbaar is stoffen wel voldoende met alleen een Joep, en hoef je niet twee keer per week al je muren, kozijnen, en deuren ook af te soppen. ;)

Elk nadeel heb se voordeel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door