Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Al een hele tijd had ik het vermoeden dat nijlganzen(eenden) het enorme eksternest in een van onze appelbomen inbeslag hadden genomen. :D Toen er nog geen bladeren in de boom zatten, zag ik ze af en toe het nest inspecteren. Afgelopen tijd hoorde ik regelmatig het gegak vanuit die richting komen, maar nu met al het blad is het lastig te zien. Vanmorgen zag ik er een opstaan. Hopelijk gaan de kuikens de sprong naar beneden redden, het nest zit op een meter of 10 - 12 van de grond. :o Voorlopig dus nog maar even niet maaien... ;)
Door eelke
Na een weekend dubben toch mijn bestelling bij topvintage gedaan :) ben benieuwd. Het is sowieso een fijne webshop, ik kon kiezen in welk tijdvak de bezorger zou komen (tussen 16.00 en 18.00 of 18.00 en 20.00) of voor bezorgen op een postnl locatie. Je bestelling wordt als een kadootje ingepakt, en er zit altijd iets leuks bij, magneetje, snoepje oid.

Nu al zin in het pakje :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Na een weekend dubben toch mijn bestelling bij topvintage gedaan :) ben benieuwd. Het is sowieso een fijne webshop, ik kon kiezen in welk tijdvak de bezorger zou komen (tussen 16.00 en 18.00 of 18.00 en 20.00) of voor bezorgen op een postnl locatie. Je bestelling wordt als een kadootje ingepakt, en er zit altijd iets leuks bij, magneetje, snoepje oid.

Nu al zin in het pakje :biggrin2:

En wat heb je besteld :cool: Ben even wezen kijken hoor, wat een leuke winkel! Mocht ik ooit verplicht een jurkje aanmoeten, dan koop ik er daar eentje :D
Door eelke
Angelique schreef:En wat heb je besteld :cool: Ben even wezen kijken hoor, wat een leuke winkel! Mocht ik ooit verplicht een jurkje aanmoeten, dan koop ik er daar eentje :D
Dit jurkje (plaatje mag ik niet kopieren van ze...)

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... nuit-blue?

En nog wat shirtjes.

Zeker veel leuke dingen. Maar niet goedkoop. En veel dingen vind ik eigenlijk alleen kunnen voor een echt feest als een bruiloft ofzo. Voor zo 'gewoon' vind ik sommige dingen net té, dan is het meer een verkleedpartij.

Maar dat vind ik van dit jurkje dus niet. Oh en ook fijne maten daar, elke maat en jurk is door hen gemeten, dus je kunt bij jezelf nameten welke maat je moet hebben. En ze hebben ook best fatsoenlijk grote maten voor vrouwelijke vormen, dus er bestaat ook gewoon een maat voor mij :P en lange jurken. Ik ben 1.83 dus veel normale jurken komen bij mij maar net tot onder mijn billen, geen porem :D
Door Angelique
^^ Leuk kleedje! Nee, goedkoop zijn ze niet, maarja, zo is het wel een beetje exclusief. Vind de zonnebrillen ook echt leuk en van sommige tassen zou je bijna tassenfettisjist worden :biggrin2:
Door Kaio
Nou, die website, gelukkig schrikt de prijs me wat af voor online shoppen (de stof mag voor die prijs wel erg prettig zijn, maar wellicht is dat ook gewoon zo), maar eh zoveel leuke dingen, en een heel leuk jurkje Eelke, eenvoudig, elegant en je kunt het ook zelfs sportief dragen (tenminste zou ik kunnen doen ;D, gympen eronder )
Door eelke
Ja ik heb inderdaad al blauwe gympen die er bij zouden passen.

Deze jurk had ik vorig jaar voor een bruiloft.
Afbeelding

Eens per jaar een jurk daar kopen is wel verantwoord vind ik :cool:
Door eelke
Spikkelneus schreef:Waaaaah!!!
Eelke, je wordt bedankt >:(
Nou heb ik net 2 jurken gekocht (en dan heb ik me nog ingehouden, want ze zijn bijna allemaal leuk) :D
Ho ho, niet mopperen hier (en zeker niet op mij :biggrin2: ) want dat is offtopic en dan moet ik je bericht verwijderen :P

Welleke???!!

Heb mn pakje binnen. Er zat een klapspiegeltje en een kersenlollie bij. Ik twijfel nog een beetje over 2 shirtjes. Alle rokken en broeken zijn daar hoog, dus de shirtjes best kort. Maar ik heb nog even om daar over door te dubben.
Door Spikkelneus
Deze twee!
Het is wel een geluksmomentje hoor, want ik heb alleen maar ouwe troep en over 3 weken gaan we op vakantie, dus een nieuw jurkje (of 2) moet wel kunnen.
Nadeel is dat ik thuis altijd in de moestuin aan het wroeten ben of met de honden op stap, dus dat leent zich niet echt voor jurkjes ::)

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... it-stripes

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... -rumba-red
Door Kaio
Ook leuk!

Van wat voor materiaal is het jurkje Eelke?

Ik heb net een deel van mijn bestellingen binnen. Vandaag is het pakketjes dag ;D . maar goed toch gesport in kelder, nog niks, FF uitgepuft, nadat, douchen, haren insoppen, half uitspoelen.... Dingdong ;D echt hoe verzin je het!
Handdoek goed houden ( hoop ik dan ) uit raam hangen...etc, ze legde het wel neer en ondertekende zelf, daarna maar snel laminaat opgedroogd, zooitje zo, badjas aan, pakketje pakken en douchen afmaken. Want in het pakketje zat mijn nieuwe gadget, past bij mijn ren outfit en schoenen :biggrin2:
IMG_20170516_144910.jpg
IMG_20170516_144910.jpg (1.26 MiB) 2101 keer bekeken
Nu nog opladen ed.

Tevens ook de bluetooth speaker binnen voor op vakantie , voor dat geld prima :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door