Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Jeetje, wat heftig joh! Is hij misschien overstuur door de narcose? Kun je hem CBD olie geven?
Door me and my boys
Tot mn stomme verbazing belde de da mij gisteren, nog nooit meegemaakt..
Ze hebben t vrij diep weg moeten halen, de bult was voor zo n staartje al best groot..
Hun ervaring was dat zoiets echt pijnlijk is, weinig huid, diep gesneden en een staart wiebelt altijd..
Nou ja bij Gentle nu ff niet..
Als t maandag niet minder is dan terug..
Ik geef hem 3x pd 2spuitjes cbd hij is daar wel wat rustiger op, hij blijft langer liggen
Maar zodra hij loopt ed is t mis, piepen-rennen-kontje naar beneden, heel triest om te zien
En ja misschien reageert hij deze x sterker op de narcose ik heb echt geen idee, hoop dat t wel snel wat op gaat knappen voor mn ventje
Door Lizzy
Wat een narigheid zeg :-\

Is het een idee om hem iets van "Detox" van Phytonics te geven om de narcose zo snel mogelijk uit zijn lichaam te krijgen?
Door Kaio
Het klinkt mij toch echt als een hond met pijn. OOk als ik het fimpje op FB zie. Niet echt narcose last. Maar die staart he die is megagevoelig. Kaio rende gillend rondjes toen ie daar in de buurt van de staartklier een hotspot had. Dat was echt heftig, daar hebben we ook heel wat pijnstillers in moeten doen toen.
Door me and my boys
Kaio schreef:Het klinkt mij toch echt als een hond met pijn. OOk als ik het fimpje op FB zie. Niet echt narcose last. Maar die staart he die is megagevoelig. Kaio rende gillend rondjes toen ie daar in de buurt van de staartklier een hotspot had. Dat was echt heftig, daar hebben we ook heel wat pijnstillers in moeten doen toen.
ja t is echt bizar...nu heeft ie heel t weekend liggen slapen op bed.....vanmiddag heel even in de tuin gelegen
Zolang hij slaapt is t goed, gaat ie lopen dan begint de ellende weer... t is hartverscheurend hoor, kan wel janken..
Morgenochtend ga ik toch ff overleggen met de da voor tramadol oid...
Door eelke
me and my boys schreef:ja t is echt bizar...nu heeft ie heel t weekend liggen slapen op bed.....vanmiddag heel even in de tuin gelegen
Zolang hij slaapt is t goed, gaat ie lopen dan begint de ellende weer... t is hartverscheurend hoor, kan wel janken..
Morgenochtend ga ik toch ff overleggen met de da voor tramadol oid...
Ja zou ik zeker doen. Het is zonde zo veel pijn, dan heb je wel een goede pil verdiend... :-\
Door me and my boys
Naar de da geweest....ze heeft gevoeld ed maar hij gaf geen krimp!
Als ze het zachtjes aanraakt dan trekt ie met zn huid, hij verrekt van de jeuk..
Heb er een pred injectie in laten zetten want dit is geen doen voor hem, hopelijk werkt t!
Uitslag van de bult was er....een epitheliale tumor beeld past bij een bijzondere vorm van trichoblastoma..
iig is de prognose gunstig...blij dat ik t kreng heb laten weg halen..... nu mn ventje nog snel opknappen!
Door hannabelgje
Fijn dat de prognose goed is. Als Frank een hotspot op zijn staart had (wat nogal eens gebeurde) dan liep hij precies hetzelfde. Na een predinjectie was er dan niks meer aan de hand. Ik hoop dat het Gentle ook gaat helpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door me and my boys
heb ik weer....een hond die niet zo op pred reageert
Hij houd zn staart niet mega schuin meer maar nog steeds jeuk, rent van mand naar mand, vliegt over de bank....
Hij drinkt niet eens meer, of bedelt niet...snap er niks van..
Ik ga vragen of de hechtingen er niet wat eerder uit mogen misschien dat dat scheelt
Hij blijft er overigens keurig van af!!
Die kap was drama dus ik zit nu een week thuis met hem, geen moment verlies ik hem uit t oog..
1x deed ie een poging maar daarna niet meer gelukkig
Door Eef+Stippels
Jeetje :( Wat ontzettend sneu.

Ik zou de da bellen voor andere pijnstilling. En inderdaad vragen of de hechtingen er eerder uit mogen.
Zelfs als de wond open gaat, heeft hij daar misschien nog minder last van, dan nu. Hier zijn al meerdere open wonden prachtig genezen met groene leem wondpasta.

:bigarmhug:
Door tt-tjes
Denk je dat ie jeuk heeft van de hechtingen of van het scheren? Misschien dat je er anders wat honingzalf op kunt doen zodat het wat soepeler wordt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door