Morgen asperges met spekjes, ei en boter
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Husseltje van 'paddestoelenmelange' met prei en tomaat.
Streepjes
streepjes van wortel, venkel, appel en paprika
Eindelijk een mandoline gekocht dus de komende tijd komt alles als streep of plak op tafel
Eindelijk een mandoline gekocht dus de komende tijd komt alles als streep of plak op tafel
Too schreef:Streepjes![]()
Gister prakje zoeteaardappel-chinesekoolstamppot.
Vanavond (spelt)pasta met bolognesesaus en wat sla.
Pfft, dat is niet veel! Misselijk of tot aan de nok toe vol?koekje schreef:Een halve komkommer. Hij was wel heel lekker.
Misschien straks nog een bakje Griekse yoghurt, als de komkommer blijft zitten.
Vanavond zelfgemaakte rode pesto met pasta en salade.
Ja, zelfs zonder eten ben ik al helemaal gevuld.
Vandaag met Vera een kindermenu gedeeld (zij de frieten, ik de kipcorn) en ze kreeg ook nog wat shoarma van meneer.
Vanochtend op de markt nieuwe komkommertjes gehaald, dus die kan ik de komende week weer eten
Vandaag met Vera een kindermenu gedeeld (zij de frieten, ik de kipcorn) en ze kreeg ook nog wat shoarma van meneer.
Vanochtend op de markt nieuwe komkommertjes gehaald, dus die kan ik de komende week weer eten
Oww gosje. Ik vergeet het steeds, hoe ver ben je nu?
30 weken 
Het zal vast niet zo voelen, maar hee, dat schiet ineens op! Dat riekt al aardig naar inleiden als het echt niet meer gaat, enzo. Fieuw!
Maar ik wil helemaal geen inleiding. Is gelukkig ook nergens voor nodig, ik ben een uitstekende broedmachine schijnt.
Ik weet natuurlijk niet hoe het er over een week of 8 voorstaat.
koekje schreef:Maar ik wil helemaal geen inleiding. Is gelukkig ook nergens voor nodig, ik ben een uitstekende broedmachine schijnt.
Nee tuurlijk wil je dat niet. Maar ik dacht 10 weken geleden dat je alleen nog maar een buik met pootjes zou zijn, beetje zoals dat je een latex handschoen opblaast. Dan is het fijn om te weten dat je zo'n beetje kunt gaan aftellen, en dat je het in ieder geval al gepresteerd hebt om ze zo ver af te bakken dat ze een goede overlevingskans hebben als er nu wat gebeurd.
Jeetje, gewoon voor een week boodschappen gedaankoekje schreef:Ja, zelfs zonder eten ben ik al helemaal gevuld.
Maar ik heb beeld, dat je helemaal gevuld bent. Hebbie niet een nieuwe buikfoto?
Ik zal binnenkort eens kijken of ik nog op een foto pas 
Hahaha, goed zokoekje schreef:Ik zal binnenkort eens kijken of ik nog op een foto pas
Hier vanavond tomaten/groentensoep met brood en voor erop heb ik eiersalade gemaakt.
- Pauline
- 5-sterren

Roerei van half ei, 1 beker cup-a-soup en halve beker griesmeelpudding. Was een mega-maaltijd voor mij (en vooral zo lekker gezond
).
Pasta met gewokte groene asperges,knoflook,citroenrasp en ctroensap, hollandse garnaaltjes en wanneer dat klaar is, heb ik er nog groene zachte kruiden en veldsla en parmazaanse kaas door heen gedaan! Was heeerlijk!