Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
jasmijn schreef:Goed gehandeld Martine, moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je niet zo snel gehandeld had :-X

Pas nog een vrouw tegen gekomen met een chi die vol overtuiging zij dat honden niet voor niks los liepen :???:
Heb haar maar verteld dat ik al vaker anders heb ervaren ::)

Eigen klaag

Gister in het zwembad uit gegleden op een trap met elza in mijn armen :o
Gelukkig hield ik me zo als altijd goed aan de reling vast en zat elza ook in een ijzer greep dus buiten dat mijn kont even de trap raakte niks aan de hand.
Vreemd genoeg vond een oude vreemde vrouw het nodig om me daar voor op mijn kop te geven :???:
Als of ik het bewust had gedaan of zo >:(

Ik deed pressies wat je moet doen als je de trap af loopt met een baby, de leuning en de baby goed vasthouden en heel rustig en geconcentreerd lopen.
Moet toch de trap af, hoe moet ik het anders doen dan?
Vervelende mevrouw die na mijn rustig gerustellende woorden nog door moest gaan met hoe onvoorzichtig ik was >:(

Vandaag een pijnlijk knie, ik denk van de val maar ik weet niet zo goed hoe.
Wat een k*twijf! Kan het niet anders verwoorden. Alsof je jezelf niet te pletter bent geschrokken!
Ja die knie kan pijn doen door je corrigeer beweging, die je vast uitgevoerd hebt, wrslijk onbewust.
Zouden van die plastic waterschoenen wellicht een idee zijn dat dat minder glad is?
Door Eef+Stippels
Martine-Tom schreef:Zo loop je niks vermoedend een steegje uit, hoort schuin achter je een man vloeken en rennen en vanuit je ooghoek zie je 2 staffs op je hondje van 8 kilo afvliegen. In een kwestie van een seconde schiet de angst door je lijf en de adrenaline neemt het over.
Tom opgepakt en de eerste hond die bij ons was een doodschop verkocht en die was zo in de war dat ie ff stopte met focussen op Tom. De 2e hond liep naar zijn maatje en zo kon ik Tom op een geparkeerde auto zetten.
GZD kwam toen de baas aan en nam zijn honden niet al te zachtzinnig mee. De eerste hond had Tom bij zijn staart maar zover ik kan zien gelukkig geen schade.
Pfffff...
De betreffende eigenaar stond buiten zijn poort even te roken met beide honden los naast zich. Heel fijn dat soort hersenlozen.
:o Pfff wat schrikken. Gelukkig kon je Tom gauw in veiligheid brengen.
Door Eef+Stippels
jasmijn schreef:
Eigen klaag

Gister in het zwembad uit gegleden op een trap met elza in mijn armen :o
Gelukkig hield ik me zo als altijd goed aan de reling vast en zat elza ook in een ijzer greep dus buiten dat mijn kont even de trap raakte niks aan de hand.
Vreemd genoeg vond een oude vreemde vrouw het nodig om me daar voor op mijn kop te geven :???:
Als of ik het bewust had gedaan of zo >:(

Ik deed pressies wat je moet doen als je de trap af loopt met een baby, de leuning en de baby goed vasthouden en heel rustig en geconcentreerd lopen.
Moet toch de trap af, hoe moet ik het anders doen dan?
Vervelende mevrouw die na mijn rustig gerustellende woorden nog door moest gaan met hoe onvoorzichtig ik was >:(

Vandaag een pijnlijk knie, ik denk van de val maar ik weet niet zo goed hoe.
Wat een naar mens :-X
Sterkte met je knie!
Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Ik moet weer werken en dat wil ik helemaal nog niet... :(
En dat is helemaal niet raar. Doe maar een tandje minder, als het kan. :bigarmhug: :-*
Door -Annemarie-
Mijn gekneusde teen is nog niet veel beter. Heb wel een paar supergave sok/schoenen gekregen van dochter. Die doen tenminste niet zeer als ik ze draag.

Afbeelding

Ik wilde buitenshuis sowieso meer barefoot gaan dragen, dit is een mooi begin. Binnen loop ik altijd al zonder schoenen/slippers.
Door AnnedH
Die zien er mooi uit! Ben benieuwd of ze niet zweterig zijn?! Heb wel waterdichte sokken voor in schoenen maar dit vind ik voor in huis en tuin wel een goed idee :)
Door koekje
Vera draagt ook barefoot schoenen, van Zeazoo-kids. Ze hebben ook grote maten.
Door Spikkelneus
-Annemarie- schreef:Mijn gekneusde teen is nog niet veel beter. Heb wel een paar supergave sok/schoenen gekregen van dochter. Die doen tenminste niet zeer als ik ze draag.
Welk merk is dit?
Door constance.blokzijl
Of het hier echt thuis hoort... Was wel van slag in elk geval! Probeerde vanmorgen mijn tandarts te bellen om de controle afspraak over 3 weken te verzetten, krijg ik een bandje met het verzoek om het bericht goed en helemaal af te luisteren om vervolgens te horen dat mijn tandarts Erwin plotseling is overleden, en alle afspraken komen te vervallen.... Noodvervanging werd vervolgens gemeld en dat was het, maar vooral het laatste stukje raakte me; onze excuses voor uw ongemak! Whut? Hij heeft het niet expres gedaan joh!
Mijn haren gingen recht overeind staan, hij was echt nog jong, rond de 50 dacht ik, 48 0f 49 nog maar.
Door constance.blokzijl
eelke schreef:Nou dat snap ik wel, die zie je ff niet aankomen zeg.
Nee zeker niet! En met mijn angst voor tandartsen is dit vreselijk. Vond het juist fijn dat ik een jonge tandarts had, kon ik nog jaaaaaaren blijven..... Hij had alleen een vrouw, geen kinderen.
Hij was eigenlijk gewoon een beetje maf, daarom durfde ik ook. Hij maakte altijd geintjes, onzinverhaaltjes te vertellen, maakte altijd gekke namen (constancepancemonsterengeltje) en vertelde dan tegen de assistente waarom die heeeeeeel gevaarlijk waren maar ook wel lief hoor, als je maar aardig deed..... En als je niet lief was, beet zo'n constancepancemonsterengeltje je heel hard in je vinger.
Dat soort dingen, dat maakte dat ik er toch heen durfde.
Ook al was het 3 kwartier rijden, omdat het in mijn oude dorp was.
Zucht, nu moet ik dus naar een ander, zie ik nu al tegenop.
Door -Annemarie-
AnnedH schreef:Die zien er mooi uit! Ben benieuwd of ze niet zweterig zijn?! Heb wel waterdichte sokken voor in schoenen maar dit vind ik voor in huis en tuin wel een goed idee :)
Ik kreeg het advies om ze te dragen met een paar sokken erin. Tot nu toe niet zweterig. En wel lekker als het buiten koud(er) is.

Spikkelneus schreef:
Welk merk is dit?
https://www.skinners.cc/
Door dinky89
Nou, daar sta je dan inderdaad wel van te kijken Constance :-X En dat omdat je afspraak wilde verzetten.... veel succes met het vinden van een fijne andere tandarts :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door