jasmijn schreef:Goed gehandeld Martine, moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je niet zo snel gehandeld hadWat een k*twijf! Kan het niet anders verwoorden. Alsof je jezelf niet te pletter bent geschrokken!![]()
Pas nog een vrouw tegen gekomen met een chi die vol overtuiging zij dat honden niet voor niks los liepen![]()
Heb haar maar verteld dat ik al vaker anders heb ervaren![]()
Eigen klaag
Gister in het zwembad uit gegleden op een trap met elza in mijn armen![]()
Gelukkig hield ik me zo als altijd goed aan de reling vast en zat elza ook in een ijzer greep dus buiten dat mijn kont even de trap raakte niks aan de hand.
Vreemd genoeg vond een oude vreemde vrouw het nodig om me daar voor op mijn kop te geven![]()
Als of ik het bewust had gedaan of zo![]()
Ik deed pressies wat je moet doen als je de trap af loopt met een baby, de leuning en de baby goed vasthouden en heel rustig en geconcentreerd lopen.
Moet toch de trap af, hoe moet ik het anders doen dan?
Vervelende mevrouw die na mijn rustig gerustellende woorden nog door moest gaan met hoe onvoorzichtig ik was![]()
Vandaag een pijnlijk knie, ik denk van de val maar ik weet niet zo goed hoe.
Ja die knie kan pijn doen door je corrigeer beweging, die je vast uitgevoerd hebt, wrslijk onbewust.
Zouden van die plastic waterschoenen wellicht een idee zijn dat dat minder glad is?