Jaaaa voetballen. Als ik de bal op een gegeven moment niet wegpak gaat Jip door tot ze dood neervalt volgens mij. 'Gaan we met de bal?' Is een magisch zinnetje.....
'
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Nou snap ik waar teletacs voor bedoeld zijn! Mobiel opladen, dan hoeft er niet zo'n draadje aan!
Wat een heerlijk snurkend mannetje
Fioon schreef:Tja , als dat eenmaal weer wakker wordtoplaadbare stuiterbal zou beter in de buurt komen
Kaela schreef:Stinky bij de Oldenhove. Daarna wandelen in de Prinsentuin. Met een glazen lift in de parkeergarage. Hij is een echte stadshond!Bekend punt de Oldehove en ook de Prinsentuin. Ben daar vroeger vaak geweest.
Dreetje schreef:Bekend punt de Oldehove en ook de Prinsentuin. Ben daar vroeger vaak geweest.Hihi grappig, ik woonde in 1989 juist in Leeuwarden (daarna verhuisd naar stiens dus kwam toen ook nog veel in Leeuwarden). Ook voor mij dus bekend punt
Ik woonde van 1975 t/m. 1989 in Leeuwarden.
Dreetje schreef:Bekend punt de Oldehove en ook de Prinsentuin. Ben daar vroeger vaak geweest.Wat leuk! En geen zorgen hoor, ding staat nog net zo scheef
Ik woonde van 1975 t/m. 1989 in Leeuwarden.
Kaela schreef:Wat leuk! En geen zorgen hoor, ding staat nog net zo scheef![]()
fransbulletje schreef:Je zal maar vakantie hebben...Nou , als jouw butler vakantie heeft dan zou ik die stoel maar eens terug geven![]()
004.JPG
fransbulletje schreef:Je zal maar vakantie hebben...Niets te klagen![]()
004.JPG
smulpaap schreef: Maar Ollie je zult wel weer denken opgestaan is plaatsje vergaanJij snapt het