Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Het kind is weer schoon en slaapt al!
We waren vanmiddag met de stiften aan het kleuren. Nu krijgt ze die dingen niet meer zonder begeleiding; iets te vaak een volledige baard kunnen wegpoetsen. Maar tegenwoordig is ze helemaal roze prinses en into barbies en andere gezellige tuttendingen. Dus toen ik even naar de wc moest en weer terug kwam, had ze zichzelf 'opgemaakt', inclusief ingekleurde oogleden.
Dat ze zowel in het badwater als daarna op de badmat pieste, mag de pret niet drukken.
Door dinky89
Wanneer ik naar huis toe fiets zie ik altijd minstens 1 mannelijke fazant op stukje waarvan ik weet dat er in ieder geval 3 zitten. Vandaag had ik er al 2 gezien dus mijn dag was al goed. Was het gebied zo ongeveer voorbij dus was tevreden. Zitten er ineens zowel mannetje als vrouwtje op 2 meter van het fietspad in de berm :D :D :D vrouwtjes zie ik zelden, afgelopen halfjaar was dit de 3e keer dat ik een vrouwtje zag terwijl ik de mannen dus dagelijks zie :cool:
Helaas slopen ze snel de bosjes in toen ik mijn mobiel zocht voor een foto ::)
Door pluk
Vandaag weer gespeurd, de speurmeneer wilde even wat nieuws proberen. Een wat ouder spoor wat hij al had uit gelopen.
Scott vond t maar raar dat hij eerst de andere kant op moest, had t daarna even heel lastig maar ging daarna als een speer. Een paar fouten met een duidelijke oorzaak, hoogteverschillen zijn lastig zeker als je zelf zo'n mini bent, maar ook super een open veld doorkruisen met neus voor details.
Vervolgens vraag ik aan t eind hoe oud dit spoor eigenlijk was... anderhalf uur :o :o
tot u toe was 20-25 minuten het oudste wat we hebben gelopen

En nu ben ik dus echt heel trots op mn kleine mannetje :)
Door Kaela
Wat knap van Scot!!

Ik word zo blij als ik hier door de straat loop. Verderop in de straat wonen 2 gezinnen met jonge kinderen. Elke keer als het geregend heeft tekenen ze een nieuwe racebaan met stoepkrijt. Een aantal weken geleden begonnen ze met een baan met veel bochten en over stoepjes. Sindsdien komen er steeds meer extra's bij. Stoplichten, zebrapaden en gisteren zelfs 2 parkeerplaatsen met een grote P ;D . Heerlijk, dat jonge spul buiten bezig en hun fantasie de vrije loop laten.
Door El_Kato
Vanmiddag de uitslag gekregen van een hertentamen voor een cursus met heel veel natuurkunde, heb daat vorige zomer ook hulp voor gevraagd hier op het forum, en ik heb het gehaald! Met een 6 maar toch ik ben wel geslaagd :D Had het niet verwacht en wat ik in iedergeval geleerd heb is dat ik nooit en dan ook nooit meer iets met natuurkunde te maken wil hebben ;D
Door El_Kato
Ooooh heb het trouwens niet helemaal op eigen kracht gedaan maar (veel) hulp gekregen van 2 lieve collega's die wel een natuurkunde hoofd hebben :)
Door Anne in Zweden
Eerste wasje dit seizoen buiten opgehangen, in een stralend Zweeds zonnetje bij harde maar warme wind. Het beddengoed zit erbij, dus vanavond lekkere frisgewapperde lakens om tussen te kruipen! I like!

@El_Kato en Pluk: wat goed, gefeliciteerd!
Door hannabelgje
Vanmorgen heerlijk met Zoë gewandeld op Schokland en deze middag 14 cardigan puppies geknuffeld en hun twee mama's, tante en oom. Zalig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door