Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Beterschap Paulien! Ik hoop dat je snel denkt, dit had ik zoveel eerder moeten doen!

Ik heb vanmiddag mijn eerste kickboksles gehad met mijn collega's. Wat was dat leuk! Mijn hele groep (10 stuks) was razend enthousiast.
Ik snap nu wel mijn vriendinnetje, die haat 'burpee's', waarom ze altijd roept dat meneer Burpee nooit geboren mocht worden... 10 kon ik echt niet, 5 was de max.... Ben benieuwd of ik veel last heb morgen, we moesten ook nog opdrukken, planken en dat soort dingen tussendoor, naast de stoottechnieken dus mijn schouders voel ik wel....
Nog 7 lessen in elk geval!
Door Kim_S
Klinkt leuk Constance! Weer wat bijgekomen van de schrik?

Oma geeft het nog steeds niet op, maar het gaat wel steeds slechter met haar. Ze krijgt gelukkig medicatie waardoor ze nergens last van heeft. Ik vind het heel moeilijk om haar zo te zien, en toch ga ik elke keer weer terug als ik even weg geweest ben. Hopelijk kan ze snel het leven loslaten, dit is helemaal niks zo...
Door Pauline
Kim_S schreef:Klinkt leuk Constance! Weer wat bijgekomen van de schrik?

Oma geeft het nog steeds niet op, maar het gaat wel steeds slechter met haar. Ze krijgt gelukkig medicatie waardoor ze nergens last van heeft. Ik vind het heel moeilijk om haar zo te zien, en toch ga ik elke keer weer terug als ik even weg geweest ben. Hopelijk kan ze snel het leven loslaten, dit is helemaal niks zo...
Sterkte maar weer lieverd. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door