Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Daarom lak ik nooit meer mijn nagels, elke gebeurden er wel iets waardoor ik opnieuw kon begingen ::)

Sterkte met het ophouden :P
Door Mieke L.
jasmijn schreef:Daarom lak ik nooit meer mijn nagels, elke gebeurden er wel iets waardoor ik opnieuw kon begingen ::)

Sterkte met het ophouden :P
:biggrin2: Ik ben gewoon gegaan en heb 5 nagels opnieuw moeten lakken.
Door koekje
Mieke L. schreef:Net mijn nagels gelakt en nu moet ik ontzettend nodig plassen ::)
Tip van Vera: gewoon stift gebruiken (hoeft geen makkelijk afwasbare peuterstift te zijn) en pamper dragen.
Door Kaio
Mieke L. schreef:Net mijn nagels gelakt en nu moet ik ontzettend nodig plassen ::)
;D Ik doe het nooit meer, ik moet dan nl altijd iets doen, al is het mijn neus krabben die jeukt.
Door Siberienne
koekje schreef:Tip van Vera: gewoon stift gebruiken (hoeft geen makkelijk afwasbare peuterstift te zijn) en pamper dragen.

Met de tips van Vera wordt het leven toch echt een stuk eenvoudiger he? heeft ze nog meer wijsheden?
Bv wat te doen met eigengereide managers die niet luisteren? ;) ;) of heb jij daar tips voor :biggrin2:
Door Els&Flow
Dit is ook niet mijn dag. Vanmorgen eerst een slecht nieuws telefoontje over een goede vriend. :'( Toen van de trap gegleden, alleen de onderste paar treden gelukkig.

Daarna met Flow naar Delft, tijdens de ochtendwandeling maakte ik een foto op mijn hurken en flow dacht goh gezellig, ik zal jou even een kusje geven. Lekker op zn lompst met een aanloopje, dus dat kusje kwam als een soort boksbal op mijn oogkas terecht. En die is nu dik en blauw. ::) Dank je wel schatje.

Sommige dagen moet je gewoon in bed blijven, dekens over je hoofd en rustig wachten tot de dag voorbij is.
Door -Annemarie-
Zondag mijn teennagels gelakt, en in het proces mijn kleine teen gekneusd. Vraag niet hoe het kan. :crazy2:
Wel pijnlijk. Kan nog maar één paar schoenen aan, en dat zijn niet de meest charmante. Wandelen is sowieso geen genoegen. :P

Wat is dat toch, met nagels lakken? ::)
Door Mieke L.
koekje schreef:Tip van Vera: gewoon stift gebruiken (hoeft geen makkelijk afwasbare peuterstift te zijn) en pamper dragen.
;D Goede tip van Vera!
Door Mieke L.
-Annemarie- schreef:Zondag mijn teennagels gelakt, en in het proces mijn kleine teen gekneusd. Vraag niet hoe het kan. :crazy2:
Wel pijnlijk. Kan nog maar één paar schoenen aan, en dat zijn niet de meest charmante. Wandelen is sowieso geen genoegen. :P

Wat is dat toch, met nagels lakken? ::)
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Beterschap met de gekneusde teen!
Door Border Bandit
Auw!

Moraal van de afgelopen dagen: stop met het lakken van nagels!

Veel sterkte en beterschap. Kneuzingen doen zo'n zeer. Bah.
Door eelke
Wat duurt het wachten op een pakketje toch stom lang. En ze komen eigenlijk pas tussen 14.30 en 16.30 maar ik let al een tijdje op voor het geval ze te vroeg zijn. Want ik wil graag vandaag mijn nieuwe telefoon, lekker alles uitzoeken en instellen enzo.

Zucht. Ik word er vervelend van.
Door Border Bandit
Heb je je pakketje inmiddels?
Wachten duurt altijd laaaaaaaaaaang! Zucht...

Ik ben long aan het drogen. Nou hoor ik mijn buurvrouw op de gang zeggen dat het opeens zo stinkt.
Oeps, ikke schuldig. :-[
Sorry buuf!! :flowers:
Door eelke
Border Bandit schreef:Heb je je pakketje inmiddels?
Wachten duurt altijd laaaaaaaaaaang! Zucht...

Ik ben long aan het drogen. Nou hoor ik mijn buurvrouw op de gang zeggen dat het opeens zo stinkt.
Oeps, ikke schuldig. :-[
Sorry buuf!! :flowers:

Jaa :D

Ohw oeps, droog je in een appartement?
Door Border Bandit
En Pluk, heb je de telefoon al helemaal ingesteld en zo?
Cadeautjes zijn altijd leuk he!? (ook al geef je ze aan jezelf :D )

Ik woon inderdaad in een appartement. Ik droog in de badkamer en ja, die is naast de voordeur..... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door