Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jip1
Ach afschuwlijk nieuws, jullie hebben zo gevochten voor hem. Dit is het beste wat je kunt doen voor hem, hoe verdrietig ook.
Geniet nog even van het kunnen knuffelen en kroelen zolang het nog kan. Heel veel sterkte de komende tijd........

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door pike
Wat een ontzettend verdrietig bericht. Na alle moeite, inzet en investeringen die jullie je getroost hebben om Teun weer goed te krijgen is het toch wel heel erg triest dat het allemaal niet heeft mogen baten. Alles wat mogelijk was hebben jullie voor hem gedaan, alles voor hem over gehad. Ik kan niets anders doen dan jullie heel veel sterkte toewensen met het vreselijke moment dat gaat komen :'(

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door smulpaap
Ach . Zo gevochten , zoveel inzet en nu dit :'(
Maar ja , als leven lijden word .... dat is niet wat je wilt voor je geliefde huisdier
Heel erg veel sterkte :-*
Door Pauline
:'( :'( :'(

Sterkte.., vechten hoe zwaar ook is "te doen'..., opgeven is zo ($^%*&^&(%*^&(^zwaar, pijnlijk, moeilijk.

Dag Teun, goede reis. :-*
Door hamada
Wat een drama, voor jullie en voor Teun. :'(
Na al die inspanningen en strijd toch niet kunnen winnen. Heel veel sterkte met het afscheid en de tijd daarna.
Jullie hebben de enige juiste keuzes gemaakt voor Teun :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Borke
Ik weet niet wat ik lees...
Wat een verdriet... net wat Pauline zegt: zo moeilijk m te stoppen met vechten
Heel sterk en verstandig dat jullie het wel doen.
Heel veel sterkte gewenst :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door