Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Geweldig fotomomentje van de heren :smitten:
Zie Hugo daar toch zitten...9 maanden na de diagnose lymfeklierkanker en het gaat super met hem!
DSC07926.JPG
DSC07926.JPG (6.31 MiB) 2056 keer bekeken
Door Siberienne
IMG_2149.JPG
IMG_2149.JPG (1.52 MiB) 2028 keer bekeken
IMG_2148.JPG
IMG_2148.JPG (1003 KiB) 2028 keer bekeken
Vanmorgen om kwart over zeven opgestaan om met Spot te steppen. Tsja. Die snoet he, daar doe je het voor :) :) ;)
Door Kaela
Buitenzwembad voor de vogels gemaakt. Charlie heeft van boven in het water gehapt en Kaela heeft er al uit gedronken. Heb wel goede hoop dat ze na wat wennen en met nog iets warmer weer, een duik gaan nemen!

Afbeelding

Ik heb op mijn ligbedje naar de vogels liggen kijken. Met mijn aller liefste snoetje naast me

Afbeelding
Door Siberienne
Aaaaah wat is het leven dan goed!
IMG_9539.JPG
IMG_9539.JPG (4.56 MiB) 1995 keer bekeken
Om en om met de mannen gewandeld. Shadow is dan zoooooooo makkelijk. Even poseren op de drakenstaart
Door Jip1
Afbeelding

Jip voor pampus! Dik uur met vriendje Bram in het Leesten geravot, daarna nog ff in de tuin wezen donderjagen en nu is de batterij leeg. Ligt nu aan de oplader......

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door smulpaap
fransbulletje schreef:Geweldig fotomomentje van de heren :smitten:
Zie Hugo daar toch zitten...9 maanden na de diagnose lymfeklierkanker en het gaat super met hem!

DSC07926.JPG
Kan me indenken dat je daar erg blij van word :-*
En met Oliver ? Ook alles goed ?
Door smulpaap
Siberienne schreef:IMG_2149.JPGIMG_2148.JPG

Vanmorgen om kwart over zeven opgestaan om met Spot te steppen. Tsja. Die snoet he, daar doe je het voor :) :) ;)
Zalig , zo lekker vroeg . En dan dat tevreden snoetje .... :-*
Door smulpaap
Jip1 schreef:Afbeelding

Jip voor pampus! Dik uur met vriendje Bram in het Leesten geravot, daarna nog ff in de tuin wezen donderjagen en nu is de batterij leeg. Ligt nu aan de oplader......

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De batterij in de oplader ;D ;D
Lekker genieten in het zonnetje was zo te zien ook wel lekker :D
Door Spikkelneus
Siberienne schreef:aaaaaah dat snoetje...

Ik las laatst weer eens een discussie over honden en schuldig kijken....
http://www.patriciamcconnell.com/theoth ... -revisited
Vooral het commentaar van lezeres "em" erg mooi.
Ik heb de link niet bekeken, maar las laatst ergens dat het angst is. Het is een gewoonte om dit ´schuldig´ te noemen.
Dat zou kunnen, als zijn vorige eigenaar hem met geweld van het bed gemept heeft, want van mij mag het wel. Sowieso ben ik sinds hij er is (7 weken nu) nog niet 1x boos op hem geweest. Twee keer een brul gegeven omdat de jongens om iets te eten gingen vechten, maar dus niet gericht op 1 hond, gewoon om ze te laten stoppen.
Dus hij heeft niet echt reden om bang voor me te zijn....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door