Super! de actie is 14 mei al weer afgelopen. Wij gaan pas eind juni uit eten, dus nog alle tijd. Maar er zijn nog meer liefhebbers. Ik wil niet te hebberig zijnNero schreef:Hoi Lida,
Ik heb hier ook al 24 zegels.
Ik spaar nog even door en stuur ze dan op als de actie voorbij is of heb je ze eerder nodig?
AH restaurant actie
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: AH restaurant actie
Misschien een idee om aan te geven hoeveel je nog nodig denkt te hebben Lida? Dan kunnen ze daarna door naar anderen 
als ik er 1 van Radja krijg, 3 van Daantje, 2 van Pluk, wat losse zegels van Lizzy, Nero en mijzelf, dan heb ik genoeg en kan ik zelfs nog een keer rustig uit eten samen met vl.dinky89 schreef:Misschien een idee om aan te geven hoeveel je nog nodig denkt te hebben Lida? Dan kunnen ze daarna door naar anderen
Vorig jaar zijn de partners van mijn 'hulpverleners' ook mee geweest, maar dat doe ik dit jaar niet. Uiteindelijk moet je de helft + de drank zelf betalen.
Lida. S schreef:als ik er 1 van Radja krijg, 3 van Daantje, 2 van Pluk, wat losse zegels van Lizzy, Nero en mijzelf, dan heb ik genoeg en kan ik zelfs nog een keer rustig uit eten samen met vl.
Vorig jaar zijn de partners van mijn 'hulpverleners' ook mee geweest, maar dat doe ik dit jaar niet. Uiteindelijk moet je de helft + de drank zelf betalen.
Heb inmiddels ook 4 boekjes voor jou
Edit: wanneer jij het oke vindt,omdat jij nu ook van anderen volle kaarten krijgt,wil ik nu voor Pauline sparen
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb ook nog 20 zegels!
Inmiddels krijg ik er genoeg. De rest is voor PAuline. Ik wil 9 mensen mee uit eten nemen. Dat kan nu in twee groepjes. 1x 5 +ikzelf + 3 kaarten en 1 x 4 +ikzelf en vl = 3 kaarten, dus totaal 6 kaarten of in 3 groepjes van 3 mensen en ik erbij. Dat zijn dan 3x2 kaarten dus ook 6 kaarten. Krijg ik er 7 en wil niemand anders ze hebben dan ga ik nog een keer met vl uit eten. In het uiterste geval kan ik nog een keer met mijn broer en schoonzus uit eten gaan. Dat zijn dan nog eens 2 kaarten. Maar meer kan echt niet. Het zou dan - in het uiterste geval- betekenen dat ik 5x uit eten ga. Zovaak is echt niet nodig. TOen ik het topic opende liet ik weten dat ik graag 5 boekjes wilde hebben (dan zouden we 1x uit eten gaan met z'n tienen). Daar zou ik al heel blij mee zijn geweest. Dus alles wat ik meer krijg dan de 5 kaarten is voor Pauline, als zij er genoeg heeft en niemand anders wil ze hebben dan zou ik er maximaal nog 4 bij willen hebben.Radja schreef:Heb inmiddels ook 4 boekjes voor jou
Edit: wanneer jij het oke vindt,omdat jij nu ook van anderen volle kaarten krijgt,wil ik nu voor Pauline sparen
- Pauline
- 5-sterren

Lieve dames ik heb aan 2 boekjes genoeg. Tot wanneer kun je ze inleveren?
Je kan de kaarten/boekjes t/m 29 oktober 2017 inleveren. De vorige keer was het t/m januari.Pauline schreef:Lieve dames ik heb aan 2 boekjes genoeg. Tot wanneer kun je ze inleveren?
Er zijn dus kaarten/boekjes/zegels genoeg. Wie wil ze ook hebben?
zodra ik er 1 teveel heb, en jij er nog geen hebt ontvangen, zal ik het naar je opsturen.Martine-Tom schreef:Als ze over zijn wil ik er ook wel 1
-
Martine-Tom
Lida. S schreef:zodra ik er 1 teveel heb, en jij er nog geen hebt ontvangen, zal ik het naar je opsturen.
Heb 2 boekjes voor jouw,stuur ze morgen of overmorgen opPauline schreef:Lieve dames ik heb aan 2 boekjes genoeg. Tot wanneer kun je ze inleveren?
Wil ij mij jouw adres ff pb'en?
Hallo Lida,
Ik heb zojuist voor de laatste keer boodschappen gedaan tijdens de actieperiode.
Ik stuur je de 38 zegels die ik heb gespaard deze week nog naar je toe.
Veel plezier ervan!
Ik heb zojuist voor de laatste keer boodschappen gedaan tijdens de actieperiode.
Ik stuur je de 38 zegels die ik heb gespaard deze week nog naar je toe.
Veel plezier ervan!
Ik doe de laatste tijd nog maar heel weinig boodschappen bij Appie. Ik heb dan ook maar 3 zegeltjes.
Als die toevallig nog iemand tekort komt om een kaart vol te kunnen maken, wil ik ze graag opsturen
Als die toevallig nog iemand tekort komt om een kaart vol te kunnen maken, wil ik ze graag opsturen
- Pauline
- 5-sterren

Berichtje gemist, komt er nu aan!Radja schreef:Heb 2 boekjes voor jouw,stuur ze morgen of overmorgen op
Wil ij mij jouw adres ff pb'en?