Kim_S schreef:Hij vraagt zich inmiddels af of er eigenlijk wel leuke meisjes bestaan, en heroverweegt zijn plannen om dekreu te worden
Arme jongen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hij vraagt zich inmiddels af of er eigenlijk wel leuke meisjes bestaan, en heroverweegt zijn plannen om dekreu te worden
Kim_S schreef:Het mooie is, dat hij dus niet echt opdringerig is in mijn ogen. Hij kijkt ook echt zo van "wat deed ik nou eigenlijk dan??"
Angelique schreef:die dames denken gewoon...owww een ei, die kunnen we lekker pestenEn het lukt ook nog
Kim_S schreef:Oepsefloeps en Atzeflatzefloeps. Ik zie overeenkomstenNou inderdaad
eelke schreef:Nou inderdaadMisschien moeten ze eens samen op date, zonder wijven
Kim_S schreef:Misschien moeten ze eens samen op date, zonder wijvenIk ben benieuwd hoe dat zou zijn, ik weet niet hoe Atz er in is, maar Floeps staat dan meestal een beetje onbenullig aan een graspol te snuffelen, en dat is het dan wel.
kira schreef:Zo een leuk teckeltje gezien vandaag. Echt ik begrijp,waarom Pauline zo dol is op teckels. Vandaag veel gewandeld, nu is iedereen moe. We maken lekker nasi, dus zo lekker eten.Die luxe heb ik nog steeds elke dag.