Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Charlie Angel schreef:Gisteren nadat ik bij de masseuse was geweest door naar de supermarkt. Waar ik over een stuk plastic (zo'n plastic bodem van een tas) ben uitgegleden. Vol op mijn toch al compleet versleten knie gevallen en pols ging ook niet goed.
Heel lief wilde een buitenlandse meneer mij ophijsen maar hij kan niet zomaar aan mijn arm trekken want dan gaat het daar fout. Dus deze man gevraagd of hij mijn vriend wilde halen, die was namelijk de boodschappen al aan het doen. Chef kwam er al gelijk bij en alles, jezus wat viel je je dan opgelaten. En wat een pijn. Uiteindelijk omhoog gekomen, maar lopen ging erg moeizaam.

Nu de volgende dag een hele dikke knie die verrot zeer doet, zere rechterheup die steekt en zere rug en pols. Naast de normale pijnen. Leuk zo'n zwak lichaam die al weinig kan hebben.

Dus nu rustig aan en als iets niet goed gaat dan gelijk aktie ondernemen.Afbeelding
Klinkt heel pijnlijk. Veel beterschap!
Door kira
Charlie Angel schreef:Charlie snapt niet dat Bronny dan al die moeite doet. :biggrin2:
Stt Charlie Bronny niet op ideeen brengen.
Door Charlie Angel
Radja schreef:Charie heel veel beterschap en als ik wat voor je kan doen,woon erg dichtbij dus geef een gil!
Dat is lief, bedankt. Afbeelding

Dat heb je goed gedaan Atz, je moet ze dit soort dingen niet te makkelijk maken hoor! Ben wel benieuwd hoe mooi je er nu uit ziet.Afbeelding

Charlie zal het niet meer hardop zeggen, we willen Bronny niet op de verkeerde gedachten brengen. Anders mogen we over een tijd niets eens lekker met haar gaan wandelen en knuffelen. Afbeelding
Door pluk
De diarree is over maar nu heeft Scott weer een oogontsteking.
Zn weerstand is naadje blijkbaar, want een maand geleden was hij ook al verkouden.
Heb de echinacea en vitamine c maar weer uit de kast gehaald.
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:Hoe gaat het vandaag, Angelique? Heb je nog een paar ledematen over die je kunt bewegen?
Eentje kan te goed bewegen, mijn pols. De rest is stijf en stram. En knie is heel erg dik. Dus ik loop nu echt alsof ik oud en versleten ben, 43 dus.Afbeelding
Charlie is nog in protest want het krukje blijft voorlopig onder het bureau staan.
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef:Eentje kan te goed bewegen, mijn pols. De rest is stijf en stram. En knie is heel erg dik. Dus ik loop nu echt alsof ik oud en versleten ben, 43 dus.Afbeelding
Charlie is nog in protest want het krukje blijft voorlopig onder het bureau staan.
Arme ziel, één hele pols maar liefst om de dag door te komen. Je leeft nu op een dieet van koffie met traumeel, neem ik aan? Moet je nog naar de dokter, of weet je al wat die gaat zeggen en ga je gewoon wachten tot de klachten vanzelf minder worden en je alleen nog maar oud en iets minder versleten bent? :P

Voorzichtig knuffeltje van mij!
Door constance.blokzijl
Beterschap Angelique!

Ik heb nu al geen topavond. Een strontvervelende puber die het vertikt om zijn fazant te eten. Dus krijgt hij ook geen lekkers wat we hebben gekregen van Hilje. Maar wel grommen naar Lola vanuit zijn bench omdat die wel braaf d'r bakje leeg eet... Grrrr rotjong.
Vervolgens eerst met Lola aan de wandel en die vind diep in de bosjes een plak oud brood... Dat moet gobbel gobbel op, dus smakt en knort ze weer omdat ze het brood niet weg krijgt. Stomme muts, maal ik al die zooi voor haar stikt ze me bijna in een stuk brood....
Nu ben ik eigenlijk best wel boos
Ik ga chocola eten.....
Door Charlie Angel
Anne in Duitsland schreef:
Arme ziel, één hele pols maar liefst om de dag door te komen. Je leeft nu op een dieet van koffie met traumeel, neem ik aan? Moet je nog naar de dokter, of weet je al wat die gaat zeggen en ga je gewoon wachten tot de klachten vanzelf minder worden en je alleen nog maar oud en iets minder versleten bent? Afbeelding

Voorzichtig knuffeltje van mij!
Laat de koffie maar weg.Afbeelding
Maar inderdaad traumeel smeren en slikken en regelmatig ijs erop.
Dokter heeft nu geen zin, die kan weinig meer doen. Het is afwachten wat er gebeurt als de zwelling weg os, of die versleten knie nu niet nog meer beschadigd is. Maar daar ga ik gewoon even niet van uit. Woensdag extra naar de sportmasseuse, zij kijkt er dan ook extra naar.
Pols heeft pech want die begrens ik met een brace, een silversplint anders beweegt hij te veel.
Ach hoort bij het oud en versleten raken. Gelukkig ben ik nog niet grijs.Afbeelding

Dank voor de knuffel, altijd fijn. Dikke knuffel terug jij. Nog veel aan het werk?
Door jasmijn
Mijn schoonmoeder is net gevallen en heeft nu een dikke neus en een van haar tanden zit los, ben me helemaal lam geschrokken.

Ik lag op bed te voeden en gelukkig was vriendlief er nog en kon ik hem onder de douche vandaar plukken.

Ik zou gaan zwemen met een vriendin maar blijf nu even thuis bij haar om te zorgen dat het goed gaat, mocht ze naar het ziekenhuis willen dan kan ik mee.

Wel jammer van het zwemen maar dit gaat voor, met vriendlief afgesproken dat we dan zondag met zijn drie gaan zwemen.

Ben wel blij dat ze groten deels bij ons wonen, had er niet aan moeten denken dat dit gebeurd was als ze alleen thuis was.
Door constance.blokzijl
Geen idee of het thuis hoort in het klaagtopic maar zit ondertussen nog te shaken op de bank. Een van mijn grootste angsten is dat een vrachtwagen een klapband krijgt terwijl ik er vlakbij rijd.... Nou dat is me dus net toen ik uit het bos kwam gebeurd.... Voor me begint alles heel hard te remmen (zo hard dat je rook ziet) en te slingeren. Dus ik moet ook hard remmen (fijn dat de hondjes geen kant op kunnen dan in hun bench en dus niet de hele auto door vliegen) ineens vliegt er van alles door de lucht, en voor dat ik überhaupt besef wat het is rolt er een grote vrachtwagen band op mijn rijbaan, gelukkig hebben we 3-balans waarbij de 3e afgesloten was door rood kruis, dus kon ik daar heen schieten net als mensen voor mij. Zag vervolgens de vrachtwagen nog net op de vluchtstrook tot stilstand komen.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie, nu kon ik het gelukkig allemaal ontwijken en ging het allemaal goed, ook voor de mensen voor mij, maar het zweet op mijn rug is nog niet helemaal droog....
Door Eef+Stippels
Och jee, Constance! Wat schrikken!!
Gelukkig zijn jij en de hondjes ongedeerd gebleven :-*

Knuffels voor de schrik!!
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
Charlie Angel schreef:Eentje kan te goed bewegen, mijn pols. De rest is stijf en stram. En knie is heel erg dik. Dus ik loop nu echt alsof ik oud en versleten ben, 43 dus.Afbeelding
Beterschap :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door