een beetje druk op het werk geweest maar:
Ik heb 3 microscopen mee, hier kan je mee werken als je eerst even uitleg van mij gehad hebt.
Ik heb als het goed is genoeg materialen mee zodat iedereen wat kan oefenen met opwerken.
We beginnen met wat theorie want dat maakt het wel een stuk helderder (hoop ik).
Als de personen geiten en schapenpoep mee kunnen nemen dan is dat erg handig, hier zitten altijd wel eitjes in (wat normaal is) en dan kunnen we goed zien hoe een eitje eruit ziet mochten er geen positieve ( (positieve test=negatief nieuws voor de duidelijkheid) honden zijn.
@Anne uit Duitsland,
je bent er ook nooit he... Maar als ik een keer naar Zweden kom zal ik mijn spullen mee nemen in ruil voor een overnachting ofzo
@Madeleine,
Ik heb wel wat literatuur maar het is wat kort dag, zondag komt de uitleg en dan kan je je email adres geven zodat ik nog wat na stuur.
@Zaniematsu
Jammer van je migraine, hopelijk kijk je zondag ochtend weer helder naar buiten en denk je, ja! laten we in de poep gaan roeren
Hopelijk komen we rond financieel, Doranto is zo aardig alles te regelen en zou zonde zijn als ze dan nog voor kosten moet opdraaien. Eelke beschrijft het wel goed, voor deze cursus ben je normaal iets duurder uit (bedrijven huren mij meestal in voor 250 euro per uur) maar ik wil het juist gratis doen voor de hondjes