Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Hier is het ook bijzonder vies weer. Dat heeft geleid tot een boze meneer. Niet omdat hij nu in de regen moest kakken (ik ben nog steeds zo lief dat hij dat binnen op de wc mag doen), maar omdat de peuter en ik vanmiddag op bed hebben liggen vegeteren ipv een bezoekje aan de AH met de fiets hebben gebracht.
Door doranto
Vandaag staat al de hele dag de buitendeur open en hangt het vliegengordijn er in! Yeah! :D
Door Kaio
Ja daar had ik ook zin in, open deurtje, qua weer dan. Maar hier achterom zijn ze aan het asfalteren...tot zover het lekkere lente geurtje !
Hoop dat ze vandaag klaar zijn ermee, kan ik er de rest van de week wel van genieten
Door doranto
eelke schreef:Het kan niet op he!? Nóg een week zulk weer!
Ja, dat is genieten!
Door Angelique
eelke schreef:Het kan niet op he!? Nóg een week zulk weer!
.

Dat gaan wij volhpuden :cool:
Door src_esther
Liep ik een paar uur geleden nog in een heerlijk warm zonnetje :) , komt nu de een na de andere bui over... >:(
Door Jip1
Hier is het nog steeds droog! Veel zon maar wel steeds meer bewolking al.
Ik hoop dat t droog blijft, mn man en dochter zitten met spulletjes op een kleedje in de stad.

Ze hadden t koud ik ga ze zo maar f wat lekkers brengen, ik zit hier lekker binnen bij de kachel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door eelke
Gut ik vind dit weer toch echt wel prima te doen hoor. Lekker de achterdeur open, geen dikke truien meer aan, af en toe een buitje waardoor de tuin ontploft.

Ja, prima :cool:
Door - pien -
eelke schreef:Gut ik vind dit weer toch echt wel prima te doen hoor. Lekker de achterdeur open, geen dikke truien meer aan, af en toe een buitje waardoor de tuin ontploft.

Ja, prima :cool:
Precies, ook het onkruid :biggrin2:
Door Kaela
Ik vind het héérlijk de sandalen weer aan te kunnen! Maar hier is het wel heel erg benauwd, dat is wat minder. En de tuin ontploft nu wel ja! De intratuin ook, was even een plant halen als cadeau voor mijn zwager en je kon over de hoofden lopen :o
Door Mandarijn
Ja het wordt hier in Limburg weer tropisch volgens de weerman. Morgen 27° en in het weekend weer 30+
De flessen met water liggen al in de vriezer en de ventilator staat al stand-bye
Door Siberienne
En de pizza party is gepland!
De heren vinden het wel prima, die zoeken gewoon een plekje in de schaduw en snurken de dag door. Hondenleven....
Door Kaio
Zit hier met 30 graden in z-frankrijk. Dat is stukken beter te doen dan in nl. Helaas moeten we morgen weg wat dus vannacht rijden wordt, aangezien ook een auto met airco te snel opwarmt.
Ben wel benieuwd hoe warm ons huis is als we terugkomen, had niet alle rolluiken dicht ::)
En de tuin... Die moest eigenlijk al gedaan worden, dat zal wel een verrassing zijn ;D
Door Angelique
Kaio schreef:Zit hier met 30 graden in z-frankrijk. Dat is stukken beter te doen dan in nl. Helaas moeten we morgen weg wat dus vannacht rijden wordt, aangezien ook een auto met airco te snel opwarmt.
Ben wel benieuwd hoe warm ons huis is als we terugkomen, had niet alle rolluiken dicht ::)
En de tuin... Die moest eigenlijk al gedaan worden, dat zal wel een verrassing zijn ;D

Oww, het was heel groeizaam weer hier :biggrin2: *reikt zeis aan * :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door