eelke schreef:Ik overlaad ze gewoon met vriendelijkheid, die woordverspreiders! Dat verwachten ze niet dus dan doen ze ook vriendelijk terug
Zijn Maci en Fozzy er wel een beetje aangewend, zo zonder Kaio?
Het geen ik nu nog aan Joep merk is dat hij soms doelloos graaft. In de keuken op de tegels, en heel soms in de hoek van de bank als we er niet zijn. Dat laatste is wel minder, voor Joep, maar ook voor de bank. We stoppen nu steeds een fleecekleed straks tussen de kussens. Ik vind het wel rot om te merken dat hij zich dus ook niet altijd happy voelt... 
Ja volgens mij wel. De eerste weken lag Fozzy veel alleen buiten daar waar hij altijd met Kaio samen lag en keek om zich hjeen alsof ie ieder moment terug kon komen. (Fozzy was Kaio's grote vriend, Maci niet zo)
Ze mijden het kussen van Kaio nog wel, ze liggen er nu minder vaak op dan toen Kaio er wel nog was. Heb ook het idee dat ze sommige gedragingen die Kaio eerst vertoonde maar zelf zijn gaan doen. Bijv. Kaio liep alle kanten op als we gingen wandelen en hem de riem wilde aandoen, nog een rondje woonkamer, en tegenwoordig doet Maci dat ook wel eens. Raar he.
En volgens mij is hun band ook sterker geworden. Voorheen had Fozzy nl. Kaio en Maci en nu dus alleen Maci. Ze spelen ook veel met elkaar, handoeken (van hun) aan flarden scheuren etc.
Fozzy heeft zijn BH proef weten te halen, en mantrailen gaat ook wel lekker. Maci gaat weer mee of cursus allerlei trainingen, en die gaat nog steeds bezerk, die wil zo graag alles trainen, moet hem wat remmen met zijn leeftijd, maar hij heeft dan geen uit knop helaas. En we gaan weer waterwerken, hopelijk gaat dat dan ook lekker.
Al met al gaat het heel goed met ze kan ik wel zeggen.
Ben wel blij dat ik er nog 2 'over had' zeg maar.
Wel vervelend van Joep. Is dat een soort verveling of angst om alleen te zijn?