Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
Juist !!! ;D ;D ;D ;D Met dank aan jullie natuurlijk ;) ;D... anders was ik waarschijnlijk dus naar de DA gegaan, en had ie weer zwaar aan de antibiotica gezeten .... :-\
Door tieneke
Gelukkig gaat het weer beter met Dosje :-*
Ja huidproblemen zijn volgens mij de nachtmerrie van iedere hondenbezitter.
En ga je ermee naar de Da,dan weet je bij voorbaat al dat hij met antibiotica aankomt :-X
Door Eidos
Juist Tieneke... en nog een heerlijk spuitje prednison zijn de meeste DA ook niet vies van ... :-X :-X :-X
En huidproblemen zijn inderdaad vervelend... je weet dat het van binnenuit komt ( vooral als je hond al maanden huidproblemen heeft is dat toch meestal het geval ), maar waardoor is meestal moeilijker te achterhalen ...
Door Eidos
Truus.P schreef: Fijn hoor Barbara, dat het weer goed gaat met Dos.
een hele zorg minder he ;).
Kan je wel zeggen Truus ;) :D... Ik kan altijd wel janken als er iets is met mn beessies...
Door Truus
Eidos schreef:

Kan je wel zeggen Truus ;) :D... Ik kan altijd wel janken als er iets is met mn beessies...
O...dat is zo erg he....Bah :-\
Ik weet het, je bent dan ook opgelucht als het weer de goede kant op gaat want het zijn echt zorgen.
Gelukkig zijn hier wijze mensen en met velen weet je een hele boel he ;).
Groetjes en een knuffel voor Dos.
Door Eidos
Truus.P schreef:

O...dat is zo erg he....Bah :-\
Ik weet het, je bent dan ook opgelucht als het weer de goede kant op gaat want het zijn echt zorgen.
Gelukkig zijn hier wijze mensen en met velen weet je een hele boel he ;).
Groetjes en een knuffel voor Dos.
Ja als het weer beter gaat kan ik vaak wel weer janken van geluk ;)... ben niet zo heel erg sentimenteel, maar als het om dieren gaat wel hoor, kan ik een echte jankerd zijn ;D.
Hier zitten gelukkig inderdaad veel mensen die bijna altijd wel antwoord kunnen geven ... en Heel vaak een veel beter antwoord of oplossing dan de meeste DA..

Je krijgt een heerlijke lebber terug ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door