Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
hannabelgje schreef:Ik heb gezegd dat het heel raar is dat ze bellen omdat ik geen computer heb. Ze hebben nooit meer teruggebeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb gezegd dat ik Linux als besturingssysteem gebruikte toen ze belden. Sindsdien ook niets meer gehoord.
Door Mandarijn
Bijna de hele vakantie van mijn ouders gepland, alleen voor 4 dagen in de buurt van Dinan krijg ik geen goede accommodatie gevonden. Heb er barstende hoofdpijn van gekregen. Morgen maar verder zoeken voor ze.
Door Fenixjuh
Thnx voor alle tips :)
Als ik het zou omschrijven zou ik het zelf als milde klachten typeren maar neemt niet weg dat ik het bloedirritant vind.. Ik neem nu om de dag een tabletje en dat gaat redelijk :)
Door Kaela
Fenixjuh schreef:Thnx voor alle tips :)
Als ik het zou omschrijven zou ik het zelf als milde klachten typeren maar neemt niet weg dat ik het bloedirritant vind.. Ik neem nu om de dag een tabletje en dat gaat redelijk :)
Een tabletje halveren kan ook helpen. Voor mij is de dosis van 1 tablet meestal te hoog. Heb me een keer ziek moeten melden omdat ik helemaal droopy was :o . Een half tabletje ruim voor het slapen gaan, zorgt dat ik héérlijk slaap en de volgende dag aardig fit ben. Maar met milde hooikoortsklachten is het (nog meer) schipperen tussen het middel en de kwaal :( .

Mijn klaagje: dom gedaan met foto's bestellen. Te grote formaten, dus nu passen ze niet in de lijsten. Maar ja, die grote formaten waren duur, dus bestel je dan nieuwe lijsten of nieuwe formaten... En toen kwam ik er achter dat ik 1 foto vergeten was te bestellen. Zucht, blond. Komt allemaal weer goed, maar het had handiger gekund.
Door Siberienne
Als je alleen last van ogen of neus hebt, kun je ook nog cromoglycaat oogdruppels en neusspray gebruiken. Werkt alleen lokaal = geen dufheid. Ik heb het daar jaren mee gered.

Ik wil je trouwens niet bang maken, maar een allergische reactie in deze tijd is vaak op voorjaarspollen. Dat kan kruisreageren met bepaalde fruitsoorten. Dat heb ik dus.... ben ook allergisch geworden voor steenvruchten (kersen, perziken ed) en sommige soorten appels en hazelnoten. Ik krijg daar jeuk in mijn mond en dikke keel van. Alleen gekookt gaat dat nog wel.
Hier een linkje naar "paraberk syndroom" https://www.huidarts.com/huidaandoening ... ksyndroom/

Overigens: ik gebruik nu nog maar zelden wat, blijkbaar wordt het soms vanzelf wat minder? Ik heb nu af en toe een tabletje Allerfree, daar heb ik verder geen last van. Sterker nog, ik ben eerder doodmoe vd allergie dan van de pillen...
Door Too
dinky89 schreef:Mijn moeder had er dit jaar extreem last van en heeft enorm baat gehad van medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/
Ipv 2 allergie pillen per dag ging ze naar 0, ook nadat de tape verwijderd was. Is dus nog een derde keuze naast snotteren en medicatie ;)

Jaa das ook een fijne, schijnt super te werken.
Door constance.blokzijl
Grrr, ik heb een DIY schoenenkast gezien van appelkistjes. Superleuk en onze schoenkast in de hal stort na 12 jaar een beetje in elkaar. De hele stad afgezocht of ik ze hier niet ergens kon krijgen... Niet dus. Wel via internet maar dan betaal ik €17,95 verzendkosten, afgezien dat die kistjes ook niet goedkoop zijn vind ik de prijs best heftig worden. Maar ja, nu heb ik dus een leuk plaatje in mijn hoofd en wil ik dat eigenlijk dus ook.....
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Grrr, ik heb een DIY schoenenkast gezien van appelkistjes. Superleuk en onze schoenkast in de hal stort na 12 jaar een beetje in elkaar. De hele stad afgezocht of ik ze hier niet ergens kon krijgen... Niet dus. Wel via internet maar dan betaal ik €17,95 verzendkosten, afgezien dat die kistjes ook niet goedkoop zijn vind ik de prijs best heftig worden. Maar ja, nu heb ik dus een leuk plaatje in mijn hoofd en wil ik dat eigenlijk dus ook.....
Heb je daar een plaatje van? ik wil ook een nieuwe schoenenkast en het lijkt me een leuk idee!

http://www.handelsondernemingbullinga.nl/Fruitkisten hier hebben ze wel veel kisten en de prijzen vallen me mee, maar verzendkosten staan er niet bij
Biedt Marktplaats ook geen mogelijkheden? Succes met je zoektocht..
Door constance.blokzijl
Siberienne schreef:
Heb je daar een plaatje van? ik wil ook een nieuwe schoenenkast en het lijkt me een leuk idee!

http://www.handelsondernemingbullinga.nl/Fruitkisten hier hebben ze wel veel kisten en de prijzen vallen me mee, maar verzendkosten staan er niet bij
Biedt Marktplaats ook geen mogelijkheden? Succes met je zoektocht..
Dit zijn de plaatjes waar ik eigenlijk een combi van wilde maken, kistje rechtop kunnen dan laarzen/hoge schoenen in, had ik bedacht. IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201704 ... 7fe7fc.jpg[/IMG]
Afbeelding
Door constance.blokzijl
Hmmm, maar 1 plaatje, dit is de andere Afbeelding
Had ook bedacht om dan aan de zijkant haakjes oid te maken voor de hondenriemen, tuigen, halsbanden. Dat slingert nu dus een beetje door de gang bij ons
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Hmmm, maar 1 plaatje, dit is de andere Afbeelding
Had ook bedacht om dan aan de zijkant haakjes oid te maken voor de hondenriemen, tuigen, halsbanden. Dat slingert nu dus een beetje door de gang bij ons
Leuk idee inderdaad, wij hebben een gang met rare afmetingen waardoor de standaard maten niet passen, dit kan je natuurlijk net zo smal/hoog/breed maken als je zelf wil! Dank voor de tip!
Door Aprilsnow
21-04.... een jaar verder na het overlijden van Prince in 2016. Nog steeds ongeloof, verdriet, blijdschap met nieuwe muziek die uit komt maar vooral nog steeds onwerkelijk. Bluh.
Door Kaela
Iets teveel cafeine op. Ik voelde me vanmorgen zoals ik me nu zou moeten voelen en nu zoals ik me vanmorgen had moeten voelen :???: :D :wiggle: :yeah: :laughbounce2:
Door Siberienne
Kaela schreef:Iets teveel cafeine op. Ik voelde me vanmorgen zoals ik me nu zou moeten voelen en nu zoals ik me vanmorgen had moeten voelen :???: :D :wiggle: :yeah: :laughbounce2:
Stukje hardlopen? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Of een taart bakken, dat schijnt ook te helpen volgens het topic hieronder ... :biggrin2:
Door hannabelgje
Mijn tomatenplantjes hebben de nachtvorst niet overleefd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door