AH restaurant actie
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
AH restaurant actie
Het is weer zover. Albert Heijn is de restaurant actie weer gestart. De actie duurt maar 4 weken.
Als iemand de zegeltjes niet gebruikt, zou ik ze dan mogen hebben? Ik hoef 'maar' 5 boekjes vol te hebben om iedereen weer mee uit eten te nemen, maar alleen lukt me dat niet.
Als iemand de zegeltjes niet gebruikt, zou ik ze dan mogen hebben? Ik hoef 'maar' 5 boekjes vol te hebben om iedereen weer mee uit eten te nemen, maar alleen lukt me dat niet.
Re: AH restaurant actie
4 weken maar? Vorig jaar was dat toch heel de zomer?
En zijn de moestuintjes dan ook al weer afgelopen? Wat een korte acties zo.
De restaurant - actie is van 18 april t/m 14 mei.eelke schreef:4 weken maar? Vorig jaar was dat toch heel de zomer?
De moestuintjes - actie is van 27 mrt t/m 16 april
Oh moestuintjes al weer voorbij dus. Sjonge, heb er 4 geloof ik, schiet ook niet op.Lida. S schreef:De restaurant - actie is van 18 april t/m 14 mei.
De moestuintjes - actie is van 27 mrt t/m 16 april
En dus ook de restaurantactie zo kort. Ik spaar zelf altijd, maar zal aan je denken voor als ik zegeltjes over heb.
Haha ik wilde net een topic openen met de topicnaam Lida
om te vragen of ik voor jou moet gaan sparen! Maar dat heb jij zelf al gedaan,dus meissie ik spaar die 5 boekjes of meer wel weer voor jou! 
Geweldig! de actie is veel korter dan vorig jaar.Radja schreef:Haha ik wilde net een topic openen met de topicnaam Lidaom te vragen of ik voor jou moet gaan sparen! Maar dat heb jij zelf al gedaan,dus meissie ik spaar die 5 boekjes of meer wel weer voor jou!
Jumbo zit hier in het dorp. Voor AH moet ik 10 km verder rijden en AH is iha duurder. Ik ben dus heel blij dat jij weer voor me wilt sparen.
Re: RE: AH restaurant actie
Ik zal ook voor je sparen.Lida. S schreef:Het is weer zover. Albert Heijn is de restaurant actie weer gestart. De actie duurt maar 4 weken.
Re: RE: AH restaurant actie
Super. De actie van AH vind ik leuk, maar de hulp van barfplaats maakt het nog veel leuker.pluk schreef:Ik zal ook voor je sparen.
Ik zal ze ook sparen! Als er teveel is, zijn er vast meer mensen die er blij van worden.
Jammer dat de acties maar zo kort zijn. Ik heb mijn moestuintje aardig compleet, ook door hulp van anderen. Maar zou het leuker vinden als het ietsje langer zou duren. Juist ook omdat ik de moestuintjes zo leuk vind!
Jammer dat de acties maar zo kort zijn. Ik heb mijn moestuintje aardig compleet, ook door hulp van anderen. Maar zou het leuker vinden als het ietsje langer zou duren. Juist ook omdat ik de moestuintjes zo leuk vind!
+1 ook al heb ik momenteel wel veel omdat ik ze van meer mensen kreeg. Alleen had ik ze nooit bij elkaar gekregen.Kaela schreef:Ik zal ze ook sparen! Als er teveel is, zijn er vast meer mensen die er blij van worden.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik zal ook weer sparen Lida!
Dank je wel.constance.blokzijl schreef:Ik zal ook weer sparen Lida!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik ga mee sparen 
- Pauline
- 5-sterren

Als het er echt veel zijn, wil ik er ook wel een paar. MAAR eerst Lida van haar boekjes voorzien.
Ik had vorig jaar al zo'n onbenullige hoeveelheid boekjes dankzij jullie.
Alles wat ik over heb is voor jou. Vorig jaar had ik ook echt genoeg dankzij de barfers. De eerste 4 zegels heb ik al binnen.Pauline schreef:Als het er echt veel zijn, wil ik er ook wel een paar. MAAR eerst Lida van haar boekjes voorzien.![]()