Moderator: Charlie Angel
Ruisje schreef:Ook interesse in 1 of 2 doosjes voor de poezels. Maar afgezien dat het er mooi uitziet, hoe is de ontlasting bij de honden en katten die het krijgen hier? Het vleesbot is met 25% namelijk wel aan de karige kant en als ik die 'vetrollen' tussen de eendenkarkassen soms zie zitten...Ik heb nog nooit eendenkarkas hier besteld, dus ik ken ze niet.
hannabelgje schreef:Hier ook interesse in 1 doos. Eerst kijken of ze het eten. Mijn katten hebben niet graag kvv en eten niet veel soorten.Katten zijn inderdaad lastiger, de katten van mijn dochter eten deze KVV wel, maar dat wil niet zeggen dat die van jou het ook eten
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ook interesse in 1 of 2 doosjes voor de poezels. Maar afgezien dat het er mooi uitziet, hoe is de ontlasting bij de honden en katten die het krijgen hier? Het vleesbot is met 25% namelijk wel aan de karige kant en als ik die 'vetrollen' tussen de eendenkarkassen soms zie zitten...Ik heb grote honden die samen tussen de 1,5 en 2 kg krijgen per dag (in twee maaltijden), dus dan geef ik er gewoon een karkas (Voor de oude teef geknipt in stukjes) bij. De ontlasting is prima maar ik wissel veel af met barf en KVV.
ywa100 schreef:Dankjewel! Als het richting Limburg komt doe ik graag mee. Onze twee katers gaan het zeker eten (die lusten alles, haha), maar zoals ik al zei wordt het afgewisseld met zelf samengestelde en gemalen barf en komt deze kvv dan 1x per week op het menu.
Katten zijn inderdaad lastiger, de katten van mijn dochter eten deze KVV wel, maar dat wil niet zeggen dat die van jou het ook eten!
Bovendien eten ze eerst het ene graag en dan een periode weer niet en andersom! Rare beesten die poezels hihihi
Ik heb grote honden die samen tussen de 1,5 en 2 kg krijgen per dag (in twee maaltijden), dus dan geef ik er gewoon een karkas (Voor de oude teef geknipt in stukjes) bij. De ontlasting is prima maar ik wissel veel af met barf en KVV.
Mijn dochter wisselt ook af met soorten KVV, (ik portioneer het voor haar), vis, duifjes e.d. , daar is de ontlasting van de katten ook prima! Eigenlijk nog nooit te dun.
vdf schreef:Ik stuur je een pb zodra alles klaar is.Het is niet de bedoeling om hier middels een webshop reclame te maken, dus geen link vermelden. Ook verspreiden via pb is niet de bedoeling.
We zijn nu druk bezig de webshop klaar te maken.