Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Vast niet bij de Wehkamp, want die onthoud alles nog terwijl je niet eens ingelogd bent :biggrin2:

Maar sommigen pletteren je mand al leeg als je een uur weg bent, best 2010 vind ik, zeker als je de mogelijkheid van verlanglijstjes biedt dan hoort dat gewoon te blijven staan als je ingelogd bent.
Bij bol.com kreeg ik zelfs een mailtje, dat er nog wat in mijn mandje zat en of ik nog vragen had. Neuh, ik had het inmiddels voor 5 euro goedkoper bij hun eigen onderaanbieder besteld :P
Door dinky89
Angelique schreef:Vast niet bij de Wehkamp, want die onthoud alles nog terwijl je niet eens ingelogd bent :biggrin2:

Maar sommigen pletteren je mand al leeg als je een uur weg bent, best 2010 vind ik, zeker als je de mogelijkheid van verlanglijstjes biedt dan hoort dat gewoon te blijven staan als je ingelogd bent.
Wehkamp heeft inderdaad flink wat cookies die ze plaatsen waardoor ze je winkelmand onthouden ;D
Het hangt er vanaf hoe de cookies zijn ingesteld hoe lang een winkelmand wordt onthouden. Ik merk overigens vaak dat wanneer je iets op een verlanglijstje wilt zetten je eerst een account aan moet maken voordat dat mogelijk is.
Door eelke
Nee, ik heb er nog geen account en toch werk het verlanglijstje prima. Dus het is gewoon stom. :cool:

En nog iets; ik was net met mn fiets bij t stoplicht, daar heb je nu, als je op het knopje gedrukt hebt, een wachtindicatie; een rondje van lampjes en dan gaat er steeds een lampje uit en bij de laatste wordt het groen. Prima. Behalve dan dat het best opschoot met die lampjes, en hij bij de laatste 6 ineens heel langzaam ging. Ja hallo, dat is ook een beetje valsspelen he.
Door dinky89
eelke schreef:Nee, ik heb er nog geen account en toch werk het verlanglijstje prima. Dus het is gewoon stom. :cool:

En nog iets; ik was net met mn fiets bij t stoplicht, daar heb je nu, als je op het knopje gedrukt hebt, een wachtindicatie; een rondje van lampjes en dan gaat er steeds een lampje uit en bij de laatste wordt het groen. Prima. Behalve dan dat het best opschoot met die lampjes, en hij bij de laatste 6 ineens heel langzaam ging. Ja hallo, dat is ook een beetje valsspelen he.
Zulke stoplichten zijn inderdaad enorm stom :-X
Hier ook regelmatig tegengekomen dat het snel lijkt te gaan maar hij heel lang op allerlaatste lampje blijft hangen ::) Die zijn zeer frustrerend want waarom heb je dan wachttijdlampjes wanneer die niet gelijkmatig teruglopen :-X
Door eelke
dinky89 schreef:Zulke stoplichten zijn inderdaad enorm stom :-X
Hier ook regelmatig tegengekomen dat het snel lijkt te gaan maar hij heel lang op allerlaatste lampje blijft hangen ::) Die zijn zeer frustrerend want waarom heb je dan wachttijdlampjes wanneer die niet gelijkmatig teruglopen :-X
Ja precies. >:(
Door hannabelgje
Het uitzendbureau heeft gebeld ivm wijzigingen volgens de voicemail. Morgen zou ik beginnen met mijn nieuwe baan. Terugbellen kan ik niet want ik heb nog steeds geen stem. Dit is zoooo frustrerend. Heb een mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. Dadelijk naar de huisarts voor controle.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
Mijn kobo ereader is gestorven. En ik kan niet zonder mijn lieve ereader.

Door CindyMayella
Maandag word ik geopereerd aan mn littekenbreuk.... Moet om 9.45 uur eerst bloed prikken en daarna naar de afdeling..... Maar nu mag ik tot 6 uur voor de operatie niet meer eten.... Oftewel, ik moet om 4 uur mn bed uit om nog wat te kunnen eten :-[ .... Ik heb een erg lage bloeddruk, dus als ik te lang wacht met eten, dan ga ik van mn stokje :( ..... Plus 2 kids die het er moeilijk mee hebben, na mijn vorige operatie (toen was ik er bijna niet meer geweest)... Hopelijk mag ik na 1 dagje alweer naar huis..... Nu nog 3 dagen werken... Misschien dat ik daarmee mn gedachtes van me af kan zetten.....
Door eelke
CindyMayella schreef:Maandag word ik geopereerd aan mn littekenbreuk.... Moet om 9.45 uur eerst bloed prikken en daarna naar de afdeling..... Maar nu mag ik tot 6 uur voor de operatie niet meer eten.... Oftewel, ik moet om 4 uur mn bed uit om nog wat te kunnen eten :-[ .... Ik heb een erg lage bloeddruk, dus als ik te lang wacht met eten, dan ga ik van mn stokje :( ..... Plus 2 kids die het er moeilijk mee hebben, na mijn vorige operatie (toen was ik er bijna niet meer geweest)... Hopelijk mag ik na 1 dagje alweer naar huis..... Nu nog 3 dagen werken... Misschien dat ik daarmee mn gedachtes van me af kan zetten.....
Even de afdeling bellen en vragen of je nog een blokje druivesuiker mag? Maag leeg is meestal ivm narcose, maar ik weet niet of het je bloedprikken in de weg zit.

Sterkte in ieder geval, hopelijk knap je er goed van op!
Door MillyMol
CindyMayella schreef:Maandag word ik geopereerd aan mn littekenbreuk.... Moet om 9.45 uur eerst bloed prikken en daarna naar de afdeling..... Maar nu mag ik tot 6 uur voor de operatie niet meer eten.... Oftewel, ik moet om 4 uur mn bed uit om nog wat te kunnen eten :-[ .... Ik heb een erg lage bloeddruk, dus als ik te lang wacht met eten, dan ga ik van mn stokje :( ..... Plus 2 kids die het er moeilijk mee hebben, na mijn vorige operatie (toen was ik er bijna niet meer geweest)... Hopelijk mag ik na 1 dagje alweer naar huis..... Nu nog 3 dagen werken... Misschien dat ik daarmee mn gedachtes van me af kan zetten.....
Ik gok erop dat je kruisbloed en misschien een Hb/Ht moet laten prikken? Als je geen suikerpatiënt bent zeker geen glucose. Op vrijdagmiddag zou het operatieprogramma voor maandag bekend moeten zijn. Als je kunt bellen om te horen hoe laat je ongeveer aan de beurt bent scheelt dat misschien nog een paar uur.
Waarschijnlijk mag je wel helder vloeibaar drinken tot 2 uur voor de operatie? Neem dan een glaasje limonadesiroop aangelengd met water. Druivensuiker mag ook zeker tot 2 uur voor de ingreep: dat is binnen 30 minuten opgenomen in je bloed.Ik zou geen Red Bull nemen (zo je dat al overweegt): er zit efedrine in en dat heeft weliswaar een positief effect op hartfrequentie en bloeddruk, maar dat middel ligt ook altijd al gereed op de operatiekamer. Teveel is echt niet fijn.

Succes maandag!
Door - pien -
Sterkte maandag!
Door hannabelgje
Normaal eten ze hier barf, maar sinds ik ziek ben eten ze meestal kvv. Zoë heeft op barf prachtige drollen, maar op de kvv laat ze smerige scheten en heeft ze geen mooie stevige drollen meer. Maar weer vlug terug naar barf! Voor nu ook maar even de probiotica ingezet voor de stinkbillen.

Door Eef+Stippels
Sterkte maandag!!

Iedereen is bezig zijn/haar huis klaar te maken voor de lente. Lekker inrichten, aankleden, plantjes kopen etc. Maar wij zijn nog aan het sauzen, schuren, lakken, elektra trekken en zitten zonder keuken >:(
Ik wil ook aan de leuke dingen beginnen :biggrin2:
En van het stof en gereedschap overal af zijn :D
Door MillyMol
Eef+doggies schreef:Sterkte maandag!!

Iedereen is bezig zijn/haar huis klaar te maken voor de lente. Lekker inrichten, aankleden, plantjes kopen etc. Maar wij zijn nog aan het sauzen, schuren, lakken, elektra trekken en zitten zonder keuken >:(
Ik wil ook aan de leuke dingen beginnen :biggrin2:
En van het stof en gereedschap overal af zijn :D
Je moet maar zo denken: jij maakt hem klaar voor de komende 10 lentes! :circle: :thumbup:

Helpt die gedachte een beetje???
Door Eef+Stippels
MillyMol schreef:Je moet maar zo denken: jij maakt hem klaar voor de komende 10 lentes! :circle: :thumbup:

Helpt die gedachte een beetje???
Ja, dankjewel :biggrin2:

Dat ik ontzettend ongeduldig ben aangelegd zit me af en toe in de weg :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door