houdbare worsten en gestoomde maaltijden voor vakantie
Moderator: eelke
houdbare worsten en gestoomde maaltijden voor vakantie
Ik ga binnenkort op vakantie en dan kan ik geen diepvriesvlees meenemen. Nu kan mijn hond alleen tegen eend, konijn, paard en zalm en is zij allergisch voor granen en gluten. Ik ben nu druk op zoek naar wat ik kan meenemen voor op vakantie. Wij gaan meestal 3 á 4 weken weg met de caravan. Wat ik kan vinden voor haar is gestoomde maaltijden en houdbare worsten.
Wie heeft ervaring hiermee en graag wil ik weten wat de ervaring is met de verschillende merken. Ik zag onder andere staan Renske, Smolke, Rodi, Carnis, Carnivoer, Runner en misschien nog wel andere merken?
Wie heeft ervaring hiermee en graag wil ik weten wat de ervaring is met de verschillende merken. Ik zag onder andere staan Renske, Smolke, Rodi, Carnis, Carnivoer, Runner en misschien nog wel andere merken?
-
fransbulletje
Re: houdbare worsten en gestoomde maaltijden voor vakantie
Ik heb hetzelfde probleem een klein vriesvakje op vakantie dus gaan er blikken mee en houdbare worsten.
Carnivoer2go heeft verschillende soorten ( waaronder paard, eend en vis) en daar doen ze het hier goed op.
Darf heeft tegenwoordig ook blikken, puur vlees in verschillende smaken, waaronder eend
Carnilove heeft ook blikken , puur vlees in verschillende smaken
Voor de bullen neem ik mee voor 14 dagen de CarniVoer2go Wild, Darf blikken eend , geit, rund en kip en van Carnilove blikken eend/fazant en hert/rendier
Carnivoer2go heeft verschillende soorten ( waaronder paard, eend en vis) en daar doen ze het hier goed op.
Darf heeft tegenwoordig ook blikken, puur vlees in verschillende smaken, waaronder eend
Carnilove heeft ook blikken , puur vlees in verschillende smaken
Voor de bullen neem ik mee voor 14 dagen de CarniVoer2go Wild, Darf blikken eend , geit, rund en kip en van Carnilove blikken eend/fazant en hert/rendier
BarfMenu heeft sinds een tijdje ook gestoomde worsten in het assortiment. BarfMenu2Go heet het geloof ik. Toen ze ze lanceerden heb ik een rol toegestuurd gekregen om uit te proberen, omdat wij ook altijd met dit issue zitten als we op vakantie gaan. Het smaakte Kimi goed, dus ik denk dat wij ze gaan inslaan voor onze zomervakantie in juni. Rol is in de koelkast iets van 5 dagen te bewaren nadat hij is aangebroken. Onaangebroken hoeft hij niet eens gekoeld bewaard te worden.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Veel van dit soort worsten e.d. bevatten wel rijst. Dus als je hond niet tegen granen kan, is dat wel iets om goed op te letten.
Wij nemen meestal Renske mee en Carnivoer worsten. Maar daar zit dus wel rijst in.
Ik heb ook blikken van Taste of the Wild, die zijn graanvrij! (wel knetterduur)
Wij nemen meestal Renske mee en Carnivoer worsten. Maar daar zit dus wel rijst in.
Ik heb ook blikken van Taste of the Wild, die zijn graanvrij! (wel knetterduur)
-
fransbulletje
Carnivoer2go, Darf en Carnilove bevatten geen rijst
-
src_esther
- 5-sterren

Op vakantie neem ik blikken van Herrmanns mee, duur is het wel. Wordt met smaak gegeten.
Renske heeft er ook graanvrij maar ik weet niet of er eend bij is. Ik heb laatst ook Mutt en Jeff meegenomen , ook graanvrij maar nog niet gegeven.
Orange4pets? Ik heb de sensitive variant. Vinden ze lekker hier
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blikken van Meadowfield of Darf. bevatten geen gluten en 1 diersoort.
Kijk eens naar Terra Canis.
Ik heb goede ervaring met de getreidevrij/graanvrije varianten:
https://www.terracanis.de/hundefutter/?food_line=244
Ik heb goede ervaring met de getreidevrij/graanvrije varianten:
https://www.terracanis.de/hundefutter/?food_line=244
Heeft darf tegenwoordig blik?Thea schreef:Blikken van Meadowfield of Darf. bevatten geen gluten en 1 diersoort.
-
fransbulletje
In 6 smaken, blikjes van 400 gramJanie2 schreef:Heeft darf tegenwoordig blik?
Rund, kip, kalkoen, eend, geit en lam
http://www.darf.info in de shop onder kopje Vol Voeding
Ik zou voor het gemak met kamperen ook wel graag kant en klare worsten o.i.d. meenemen. Maar ik ben zoooo bang dat ze er slecht op reageren, ze hebben nooit anders dan barf gehad. Dus ik houd het maar op kip, gehakt, kalkoen, hart e.a. dingen uit de supermarkt voor menselijke consumptie. Kost iets meer dan thuis maar dan weet ik wel dat het goed gaat.
Bandit heeft tegenwoordig ook blik. Maar vinden jullie K9natural niet veel makkelijker? Als ik eens weg moet, neem ik dat standaard mee. Is ook niet zo zwaar.... En ze eten het goed. En ze reageren er goed op.
-
fransbulletje
Jarengeleden K9 geprobeerd maar de bullen vonden het niks die drijvende stukjes vlees in een plons waterLizzy schreef:Bandit heeft tegenwoordig ook blik. Maar vinden jullie K9natural niet veel makkelijker? Als ik eens weg moet, neem ik dat standaard mee. Is ook niet zo zwaar.... En ze eten het goed. En ze reageren er goed op.
Bandit heeft maar 1 soort blik, rund, dus dat vond ik voor 2 weken zo eenzijdig worden.