Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kon effe niet slapen. Steeds maar die horror beelden van dode muizen die gevoerd gaan worden aan hordes kikkervisjes...
Nee hoor Eelke, ik ben beetje melig. Sorry.

Vandaag accreditatie bezoek aan het ziekenhuis, en mijn afdeling kwam er niet zo best vanaf omdat de Amerikaanse die het gesprek voerde niks snapte van onze werksystematiek. Was erg frustrerend want nu leek het net of we niks deden en dat is niet zo... heb juist hard gewerkt de laatste tijd. Grrrrrr. :( :(

En nu lig ik natuurlijk te piekeren hoe ik het beter had kunnen doen... terwijl het echt niet alleen mijn pakke-an is.
Door Kaela
Vangen Siberienne :bigarmhug:

Ik mag na 2 vrije dagen weer aan het werk. Heb zo genoten van het weer en de tuin. Ben nog niet helemaal klaar (ach dat ben je nooit in een tuin ;D ), maar heb lekker veel kunnen doen en het ziet er weer fleurig en fris uit. Het her-ingezaaide gras komt al op, dus het duurt ook niet lang meer voor mijn zielige stukje mos weer een mooi veldje is, de wilg begint uit te lopen, de druif begint weer tekenen van leven te vertonen. Daar wordt ik toch zo blij van!
Door Siberienne
Kaela schreef:Vangen Siberienne :bigarmhug:

Ik mag na 2 vrije dagen weer aan het werk. Heb zo genoten van het weer en de tuin. Ben nog niet helemaal klaar (ach dat ben je nooit in een tuin ;D ), maar heb lekker veel kunnen doen en het ziet er weer fleurig en fris uit. Het her-ingezaaide gras komt al op, dus het duurt ook niet lang meer voor mijn zielige stukje mos weer een mooi veldje is, de wilg begint uit te lopen, de druif begint weer tekenen van leven te vertonen. Daar wordt ik toch zo blij van!
Ja heerlijk is dat he, al dat groen dat weer uitkomt! Ga ik vandaag van genieten (vrije dag). Mijn voortuin is helemaal blauw van de blauwe druifjes, ook zo'n feestelijk gezocht :) :)

Uiteindelijk lukte het toch om te gaan tukken, zo'n 6 uur geslapen en vanmorgen de mensen van mijn team even een pepmail gestuurd en ze bedankt voor al het harde week dat verricht is, straks even wat lekkers scoren en morgen meenemen; celebratie your losses!
IMG_0267.JPG
IMG_0267.JPG (62.1 KiB) 1816 keer bekeken
Siberienne schreef:Ja heerlijk is dat he, al dat groen dat weer uitkomt! Ga ik vandaag van genieten (vrije dag). Mijn voortuin is helemaal blauw van de blauwe druifjes, ook zo'n feestelijk gezocht :) :)

Uiteindelijk lukte het toch om te gaan tukken, zo'n 6 uur geslapen en vanmorgen de mensen van mijn team even een pepmail gestuurd en ze bedankt voor al het harde week dat verricht is, straks even wat lekkers scoren en morgen meenemen; celebratie your losses!

IMG_0267.JPG
:thumbup: :thumbup:
eelke schreef:Ja. En toch staat er ineens een klemmetje hier in het kastje. :-[ Sorry muis, als je nu gewoon naar buiten gaat hoe je binnen bent gekomen is het opgelost.
Oohh de zielige muis..
Je hebt ook diervriendelijke(re) valletjes. Kan ie buiten zijn leventje voortzetten. Daarna wel het gaatje dichtmaken waardoor ie naar binnen is gekomen, anders wordt het een pendeldienst :biggrin2:
Door eelke
Eef+doggies schreef:Oohh de zielige muis..
Je hebt ook diervriendelijke(re) valletjes. Kan ie buiten zijn leventje voortzetten. Daarna wel het gaatje dichtmaken waardoor ie naar binnen is gekomen, anders wordt het een pendeldienst :biggrin2:
Jaa ik weet het. Maar ja, geen idee hoe ie naar binnen gekomen is. Muisje doet het er om hoor, want het zat net gezellig naast de klem. Zucht. Ieks.

Ik kan even niet zo'n val gaan halen, mijn vriend gaat zeker geen val halen want onzin, en daar komt nog bij; een knagende muis in en tv kast vol met apparatuur; dat geeft mannen wel stress hoor :biggrin2:
eelke schreef:
Jaa ik weet het. Maar ja, geen idee hoe ie naar binnen gekomen is. Muisje doet het er om hoor, want het zat net gezellig naast de klem. Zucht. Ieks.

Ik kan even niet zo'n val gaan halen, mijn vriend gaat zeker geen val halen want onzin, en daar komt nog bij; een knagende muis in en tv kast vol met apparatuur; dat geeft mannen wel stress hoor :biggrin2:
Vandaag besteld, morgen in huis

https://www.bol.com/nl/p/victor-m007-di ... 033388571/

Verstuurd vanaf mijn Wileyfox Swift met Tapatalk
Door Angelique
eelke schreef:Jaa ik weet het. Maar ja, geen idee hoe ie naar binnen gekomen is. Muisje doet het er om hoor, want het zat net gezellig naast de klem. Zucht. Ieks.

Muizen blieven geen kaas :biggrin2: Hij zit gewoon te wachten dat je met wat beters komt. Of zij natuurlijk...zoekende naar voedsel voor haar babietjes :biggrin2:
Door Els&Flow
Ik liep vanmiddag al een minuut of 10 achter een (indiaas? ) stelletje, prachtig weer dus ik had geen haast en geen zin om ze in te gaan halen. Vlakbij huis draaide de jongen zich opeens om, schrok zich het apezuur van Flow. Hij sprong letterlijk opzij. Meisje compleet in paniek, met gillen en al. Dat ze zo doodsbang was voor honden en dat ze super allergisch was, of ik alsjeblieft wilde oversteken.. Echt, het ging nergens over. Wat een onzin zeg. Dus ik zeg nog: ik loop al een hele tijd achter jullie sinds jullie van de boulevard kwamen maar had geen zin om in te halen. Het meisje was direct stil, zo allergisch en bang was ze nou ook weer niet.
Ze liepen een beetje lacherig weg, volgens mij vonden ze het zelf ook wel een beetje genant.
Door Pauline
Wij hebben een ongedierteverjager bij de Action gekocht, die geeft een (voor ons onhoorbaar) geluid af en dan zou je verlost zijn van muizen en ratten. Wij zijn de muis in ieder geval kwijt en ratten hebben we niet.
Door Too
Pauline schreef:Wij hebben een ongedierteverjager bij de Action gekocht, die geeft een (voor ons onhoorbaar) geluid af en dan zou je verlost zijn van muizen en ratten. Wij zijn de muis in ieder geval kwijt en ratten hebben we niet.
Ik ben altijd bang dat alle andere dieren ( dus ook mijn hartjes :P ) dat ook voortdurend horen en er gillend gek van worden..
Door Pauline
Too schreef:Ik ben altijd bang dat alle andere dieren ( dus ook mijn hartjes :P ) dat ook voortdurend horen en er gillend gek van worden..
Joris reageert er absoluut niet op, hangt in de schuur, maar hij staat daar nog vrolijk te springen om zijn lekkers..... :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door