Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Robian
Pauline schreef:Vera wordt vast een geweldige tweeling-sitter! Mooi dat ze zo'n leuke verjaardag heeft gehad, die zijn onvergetelijk.

Ze gaan het gat dichtmaken en mijn maag om mijn slokdarm naaien. Prof gaf aan dat er gemiddeld 5kg gewichtsverlies plaatsvindt, je kunt een paar weken niet gewoon eten. Als echte vrouw is dat altijd welkom. Zonder dollen...., als ik maar van mijn klachten verlost word.

Ik loop er sinds januari 2016 mee.
Jeetje Plien... heftig.
Wanneer gaan ze dat doen
Door hannabelgje
Gisteren met vriendin kleren geshopt voor mijn nieuwe job. Is een wat formelere omgeving dan waar ik normaal in werk. Maar even geïnvesteerd in nieuwe kleren dus. Die hangen nu lekker in het zonnetje te drogen. Ik hoop dat ze kantoor waardig zullen zijn. En dan de komende paar weken maar ff kijken wat mijn collega's aan hebben. Ik vind dat altijd zo lastig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Gisteren met vriendin kleren geshopt voor mijn nieuwe job. Is een wat formelere omgeving dan waar ik normaal in werk. Maar even geïnvesteerd in nieuwe kleren dus. Die hangen nu lekker in het zonnetje te drogen. Ik hoop dat ze kantoor waardig zullen zijn. En dan de komende paar weken maar ff kijken wat mijn collega's aan hebben. Ik vind dat altijd zo lastig.

Is vast goed :)
Zolang je niet in een crop top aan komt :biggrin2:
En wat je zelf ook al zegt, je kunt je garderobe altijd nog iets aanpassen aan je collega's als je wilt.
Door Pauline
Robian schreef:Jeetje Plien... heftig.
Wanneer gaan ze dat doen
28 april en met een beetje mazzel mag ik 30 april weer naar huis. Na de tijd wordt het het lastigst...., is een ontzettend kwetsbare plek. Achteraf ben ik blij dat het niet vorig jaar gedaan is toen ik Joep nog zo vaak moest tillen, dat was niet goed gekomen.
Door koekje
Mn bestelling is onderweg. Voor Vera een jurk, broek, trui en drinkbeker matching bij haar rugzakje en bentoboxje (ja, het is een heel hip kind). Voor mij een stoffen tas, want die had ik nog niet genoeg :P
En voor Bassie en Adriaan ook alvast wat kleertjes; 2 veel te dure jumpsuitjes.
Door eelke
koekje schreef:Mn bestelling is onderweg. Voor Vera een jurk, broek, trui en drinkbeker matching bij haar rugzakje en bentoboxje (ja, het is een heel hip kind). Voor mij een stoffen tas, want die had ik nog niet genoeg :P
En voor Bassie en Adriaan ook alvast wat kleertjes; 2 veel te dure jumpsuitjes.
Foto van de tas aub!
Door koekje
Ik heb wel een linkje:
https://www.littleshoparoundthecorner.n ... offen-tas/
Ik heb de groene. De tas zelf is iets kleiner dan ik had verwacht, ik had eerst even naar de maten moeten kijken. De hengsels zijn voor mij te lang om hem in de hand te dragen. Hij sleept dan niet over de grond, maar wel gewoon lange hengsels. Over de schouder gaat het beste. Schuin over de schouder zit niet lekker (iets met enorme zwangere bloemkolen).
Prettig tasje voor in de bakfiets of fietstas voor wat kleine boodschappen of op de markt of biebboeken zonder al te grote puzzels.

Vera draagt de hengsels gewoon over haar hoofd overigens.
eelke schreef:Oké, ik stel mijn mening over jagende dieren éven bij, er zit een muis in ons tv meubel ::)
;D ;D
Laat je het even weten als ze jongen krijgt, kunnen we meedenken over de namen :) Stuk of 100 :cool:
eelke schreef:Ja. En toch staat er ineens een klemmetje hier in het kastje. :-[ Sorry muis, als je nu gewoon naar buiten gaat hoe je binnen bent gekomen is het opgelost.
Pindakaas is het klemmetje?

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door