Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
- pien - schreef::bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ja, dat is zo. Maar het voelt zooo onrechtvaardig als iemand iets neerlegt bij jou en dat komt door hun inlevingsvermogen. Of beter gezegd: het gebrek er aan :-X
Afijn, de kans is groot dat die mensen zichzelf ook nog wel een keer tegenkomen ::)
Thanx, ook aan de anderen hierboven. Doet me echt goed. Het voelt soms errug alleen op 't werk..
de ironie is dat ik haar in het verleden veel gesteund heb in moeilijke tijden, zowel privé als op het werk. En nu laat ze me voor mijn gevoel vallen als een baksteen. Deels onmacht maar ook het lef niet hebben om mij bij te vallen. Doet au. Tegelijk goede les; er zijn maar weinig mensen die je echt kunt vertrouwen.
Door Kim_S
Ik kan mijn longen er nog steeds niet uit hoesten, en ik doe zo mijn best >:(

Knuf voor iedereen hier die het kan gebruiken :-*
Door hannabelgje
Kim_S schreef:Ik kan mijn longen er nog steeds niet uit hoesten, en ik doe zo mijn best >:(

Knuf voor iedereen hier die het kan gebruiken :-*
Je moet ook met je keel beginnen, dat heeft blijkbaar wel succes. Voor nadere instructies moet je me maar pb-en. Afbeelding
Beterschap. Niet fijn dat gehoest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
hannabelgje schreef:Je moet ook met je keel beginnen, dat heeft blijkbaar wel succes. Voor nadere instructies moet je me maar pb-en. Afbeelding
Beterschap. Niet fijn dat gehoest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Die is al onderweg inderdaad, die keel ::)
Ik dacht gisteren aan een gewone verkoudheid, maar begint meer op griep te lijken. Bluh :-\
Door Siberienne
IMG_0260.JPG
IMG_0260.JPG (141.62 KiB) 1476 keer bekeken
Ik ga deze op mijn deur hangen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Jij ook een knuf Kim, hopelijk gaat je virus snel op de loop
Door Kim_S
Siberienne schreef:IMG_0260.JPG

Ik ga deze op mijn deur hangen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Jij ook een knuf Kim, hopelijk gaat je virus snel op de loop
Ik vind hem leuk! :biggrin2:

Door frodo quin
Siberienne schreef:Thanx, ook aan de anderen hierboven. Doet me echt goed. Het voelt soms errug alleen op 't werk..
de ironie is dat ik haar in het verleden veel gesteund heb in moeilijke tijden, zowel privé als op het werk. En nu laat ze me voor mijn gevoel vallen als een baksteen. Deels onmacht maar ook het lef niet hebben om mij bij te vallen. Doet au. Tegelijk goede les; er zijn maar weinig mensen die je echt kunt vertrouwen.
Jammer genoeg wel. Mensen kunnen gewoon heel weinig begrip opbrengen voor zaken die ze niet kunnen zien. Velen moeten het eerst zelf ervaren.

Sterkte met de collega's en de rest natuurlijk ook.
Door Martine-Tom
Twee weken geleden was ik een dagje naar Zeeland om met moeders de stad in te gaan, ze was toen al heel snel buiten adem maar toen niks achter gezocht anders dan leeftijd en astma. Kreeg ik gisteravond ineens een appje van mijn tante dat mijn moeder een hartinfarct gehad had.
Vanmorgen kreeg ze verder onderzoek om te kijken wat en waar en of ze gedotterd moet worden en hebben ze een vlek op dr longen gevonden :( Ze is erg moe en valt continu in slaap (ik gok medicatie maar dat weet ik niet) maar heeft geen pijn, ze zegt zich grieperig te voelen.
Vanmiddag krijgt ze verder onderzoek en dan gaan ze plan de campagne opstellen. Oom, opa en andere oom zijn overleden aan kanker waarvan 1 oom aan longkanker dus we zijn best ongerust nu...
Door Anne in Zweden
Martine-Tom schreef:Twee weken geleden was ik een dagje naar Zeeland om met moeders de stad in te gaan, ze was toen al heel snel buiten adem maar toen niks achter gezocht anders dan leeftijd en astma. Kreeg ik gisteravond ineens een appje van mijn tante dat mijn moeder een hartinfarct gehad had.
Vanmorgen kreeg ze verder onderzoek om te kijken wat en waar en of ze gedotterd moet worden en hebben ze een vlek op dr longen gevonden :( Ze is erg moe en valt continu in slaap (ik gok medicatie maar dat weet ik niet) maar heeft geen pijn, ze zegt zich grieperig te voelen.
Vanmiddag krijgt ze verder onderzoek en dan gaan ze plan de campagne opstellen. Oom, opa en andere oom zijn overleden aan kanker waarvan 1 oom aan longkanker dus we zijn best ongerust nu...
Brrr, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. De vlek op d'r longen in combinatie met benauwdheid kan ook van een longembolie komen, al heb je dan meestal ook veel pijn bij het ademen. Ik hoop dat het allemaal meevalt en goed behandelbaar is! Sterkte!
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef:Brrr, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. De vlek op d'r longen in combinatie met benauwdheid kan ook van een longembolie komen, al heb je dan meestal ook veel pijn bij het ademen. Ik hoop dat het allemaal meevalt en goed behandelbaar is! Sterkte!
Daar heb ik haar niet over gehoofd in elk geval. OP de pijn op de borst tijdens het infarct na heeft ze geen pijn gehad. haar broer is overleden aan longkanker en andere broer en vader aan maagkanker dus ze zijn nu heel alert en de malle molen draait in volle vaart.
Door - pien -
Martine-Tom schreef:Twee weken geleden was ik een dagje naar Zeeland om met moeders de stad in te gaan, ze was toen al heel snel buiten adem maar toen niks achter gezocht anders dan leeftijd en astma. Kreeg ik gisteravond ineens een appje van mijn tante dat mijn moeder een hartinfarct gehad had.

Sterkte Martine :bigarmhug: :-*
Door Border Bandit
He, wat naar allemaal!
Ik kan me voorstellen dat dit veel onrust en angst oproept.

Laten we hopen dat het iets onschuldigers is waarvan je moeder weer op mag knappen! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door