Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
eelke schreef:Oh sorry dan kan ik niet want dan heb ik een uitvaart ::)
Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collega ::)
Door eelke
Angelique schreef:Jij bent echt slecht :biggrin2:
In en in. :cool:

Kim_S schreef: Nee dat gaat niet want dat is het vaste excuus van mijn collega ::)
Juist wel! Dan is er begrip :biggrin2:
Door Kim_S
eelke schreef:In en in. :cool:

Juist wel! Dan is er begrip :biggrin2:
Oja! :biggrin2:

België heeft inmiddels ook een wachtlijst zie ik...
Door eelke
hannabelgje schreef:Je hebt geen katten zeker........?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.

Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
Door hannabelgje
eelke schreef:
Nee, en Joep is bang van zoemende dingen sinds ie geprikt is.

Maar ik bedacht dat ik een nieuwe vliegenmepper had. Een kleine uitschuifbare, en dat ding doet het goed! Dus einde vlieg.
Goed bezig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Martine-Tom
Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben :-X
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege :-X
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja :P
Door Kaela
Wilde ik voor morgen een goedkoop treinkaartje van de appie kopen, zijn er werkzaamheden op het traject. Zou ik een stuk met een bus moeten en vervolgens 3 keer over moeten stappen. Wat op de heenweg nog te doen is, maar op de terugweg niet meer zo lollig is. Bummer....
Door Aprilsnow
Martine-Tom schreef:Vooraan bij een concert staan (geluksmoment) aan een veel te hoog podium waardoor je continue omhoog kijkt, en dan artrose in je nek hebben :-X
Zo niet fijn!
Na een nummer of 5 wist ik al niet meer waar ik het zoeken moest...en ze waren nog niet eens halfverwege :-X
Ik heb het volgehouden en erg naar mijn zin gehad...maar zoals Blof zegt "spijt heb je morgen maar" geloof dat dat wel uit gaat komen ja :P
Herkenbaar, niet de artrose maar fock wat is het klote om een halve dag omhoog te staren en daarna je hoofd niet meer naar beneden te krijgen :-X
Door El_Kato
Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker :-\
Door El_Kato
Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

We wilden juist een stap verder gaan en de kozijnen laten vervangen maar dit heeft nu eerst prioriteit… baal als een stekker :-\
Door Eef+Stippels
El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

Wat balen :-X
Het is geen kit-probleem?
Zou zoveel makkelijker zijn :)
Door Kaio
El_Kato schreef:Er stroomt water in de woonkamer langs de muur naar beneden… uit de badkamer boven :-\ Die hebben we zelf een paar jaar geleden opnieuwe aangelegd en betegeld enzo. Hebben het probleem in zoverre gelokaliseerd dan het water van de wasbak niet door de centrale buis loopt. De afvoer hiervan gaat langs de muur waarna deze op de afvoer van het bad aansluit. Om te zien waar het precies misgaat moet de muur open… :-\

Oo getver lekkage's altijd zo'n nachtmerrie.

Over nachtmerries gesproken vannacht ook weer zo'n leuke >:( Kaio was ineens terug, maar dat kon eigenlijk niet he, en zo werd het dus erg spooky. En dan wordt je wakker en probeer dan maar weer te slapen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door