Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Dank jullie wel! Ik vind het altijd erg spannend om zonder inkomen te zitten en ik ben blij dat er weer vlug wat binnen gaat komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
Jarig zijn en dit kaartje krijgen, van mijn ouders die nooit zo scheutig zijn met lieve dingen zeggen maar die weten hoe lastig mijn afgelopen jaar was
IMG_9281.JPG
IMG_9281.JPG (2.23 MiB) 1416 keer bekeken
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Jarig zijn en dit kaartje krijgen, van mijn ouders die nooit zo scheutig zijn met lieve dingen zeggen maar die weten hoe lastig mijn afgelopen jaar was IMG_9281.JPG

Wat fijn :-*

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! :flowers:
Door hannabelgje
Ik heb gisteravond van 22 tot 01 uur aan 1 stuk geslapen. Er zit verbetering in. Daarna nog steeds korte slaapjes, maar in elk geval meer geslapen dan de nacht ervoor.

Door hannabelgje
Uitslag van mijn bloed gaf aan een mega ontsteking van bacteriële aard dus ik mag een mega ab kuur. Dat is echt mijn geluksmoment want dan voel ik me zeer binnenkort weer een stuk beter.

Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef:Uitslag van mijn bloed gaf aan een mega ontsteking van bacteriële aard dus ik mag een mega ab kuur. Dat is echt mijn geluksmoment want dan voel ik me zeer binnenkort weer een stuk beter.

Ben je getest op TBC?
Want dat is tegenwoordig multiresistent en dan gooi je er beter een kweek tegenaan om te bepalenwelk AB werkt.

Veel beterschap.
Hier lijkt er eindelijk ook wat beterschap in zicht maar hier is het viraal.
pearlsofpassion schreef:
Ben je getest op TBC?
Want dat is tegenwoordig multiresistent en dan gooi je er beter een kweek tegenaan om te bepalenwelk AB werkt.

Veel beterschap.
Hier lijkt er eindelijk ook wat beterschap in zicht maar hier is het viraal.
Nee ik ben altijd braaf ingeënt tegen tbc. Het zit ook niet op mijn longen, maar in mijn keel en oor. Mijn longen waren prima in orde.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door