Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
Kaio schreef:Op zo'n manier heb ik op een zondag bij de DA gezeten met Fozzy, was in zijn oor gebeten terwijl hij aan de riem zat, maar madam liet de flexlijn vlieren en hap, gewoon zo. Dat was een flinke jaap die hij had. En ook niet echt reactie gehad van die Madam met de hond. Ik zeg al sorry als de mijne iemand per ongeluk onderkwijlen ::)

:o Sommige mensen...

Ik zeg ook al sorry als xindy op iemand kwijlt ;D
Terwijl ze haar zelf komen aaien.
In het bos kun je dan maar zo modderkwijl op je broek als bedankje krijgen :biggrin2:
Door eelke
Kim_S schreef:Ik heb geen kaartjes voor Metallica :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk! Komt er geen extra concert? Twitter in de gaten houden???
Door Kim_S
eelke schreef:Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk! Komt er geen extra concert? Twitter in de gaten houden???
Zo mijn best gedaan :(
Waarschijnlijk geen extra concert...
Door eelke
Kim_S schreef:Zo mijn best gedaan :(
Waarschijnlijk geen extra concert...
Ticketswap dan maar. Neeeeeeeeeee!

Ik zie ook nog 2 concerten in Duitsland, en 3 in Frankrijk? Oh en Engeland en Belgie...
Door Kim_S
Kaarten zijn op naam verkocht. Dus alleen de persoon die ze gekocht heeft mag naar binnen :-\

Zal nog kijken voor andere landen! Maar is toch lastiger te plannen met de kindjes als het veel verder weg is. Die moeten gewoon naar school doordeweeks...
Door Kim_S
België is 1 of 3 november, dan kunnen we niet weg want geen oppas en een jarige meneer die dan niet naar België wil :-\
Door eelke
Kim_S schreef:Kaarten zijn op naam verkocht. Dus alleen de persoon die ze gekocht heeft mag naar binnen :-\

Zal nog kijken voor andere landen! Maar is toch lastiger te plannen met de kindjes als het veel verder weg is. Die moeten gewoon naar school doordeweeks...
België is ook op een vrijdag! Antwerpen is nog goed te doen lijkt me qua rijden. Misschien kunnen ze uit school ergens logeren? Klasgenootjes?

Naahhhh zeg! Ik lees je reactie nu. Ik zou bijna denken, dan gaan we maar samen! Maar da's ook zo lullig voor de meneer ;D
Door Martine-Tom
Dan laat je meneer thuis, heb je ook geen oppas nodig en ga je samen met Eelke naar Belgie :biggrin2:
Door Kim_S
Martine-Tom schreef:Dan laat je meneer thuis, heb je ook geen oppas nodig en ga je samen met Eelke naar Belgie :biggrin2:
Owwwww lijkt me best gezellie :biggrin2:
Gaat meneer niet leuk vinden vrees ik, als ik er dan niet ben...
3 november vind ik dat wel moet kunnen ::)
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Fok it, ik heb de hele dag vergadering op kantoor 3 november >:(
Ziek?
:D
Ik wou zeggen Disco-fever maar dat is het verkeerde genre :biggrin2:
Door eelke
Kim_S schreef:Fok it, ik heb de hele dag vergadering op kantoor 3 november >:(
Ziek?
:D

Oh sorry dan kan ik niet want dan heb ik een uitvaart ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door