Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
En weer ziekig. Is nu de derde keer in nog geen twee maanden tijd. En ik moet vanalles regelen vandaag en vanavond heb ik Franse les.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaela
zurca schreef:Nou hij past nu hier wel; Gisteren voor het eerst 3km hardgelopen... :P
;D ;D ;D
Door - pien -
hannabelgje schreef:En weer ziekig. Is nu de derde keer in nog geen twee maanden tijd. En ik moet vanalles regelen vandaag en vanavond heb ik Franse les. Afbeelding

Ik ben ook al 3 weken niet in orde. Twee á 3 goeie dagen ertussen, dan weer 5 dagen koorts, en nu anderhalve week verder nog steeds 'slap' ::) :-\

Beterschap Hanna!
Door hannabelgje
- pien - schreef:
Ik ben ook al 3 weken niet in orde. Twee á 3 goeie dagen ertussen, dan weer 5 dagen koorts, en nu anderhalve week verder nog steeds 'slap' ::) :-\

Beterschap Hanna!
Jij ook beterschap. Echt vervelend dat gekwakkel.

Door - pien -
hannabelgje schreef:Jij ook beterschap. Echt vervelend dat gekwakkel.

Dankjewel!
Als ik straks helemaal beter ben ga ik er vanuit dat ik 10 jaar immuun ben :biggrin2:
Door hannabelgje
In het huis van mijn buurvrouw is jaren geen of weinig activiteit geweest. Ze kwam niet meer buiten en in januari vorig jaar is ze overleden. Nu is het huis verkocht en is er veel activiteit. Stresskonijn Zoë is er compleet door van het padje af. Maar niet alleen laten vandaag denk ik.

Door Kaela
Dan heb je een extra pakket bij de zorgverzekering met 9 fysio behandeling. Moet je alsnog 8,25 euro zelf betalen, want ze vergoeden helemaal niet je behandeling, maar een maximum bedrag. En mijn fysio heeft dus een hoger tarief.

Het zal allemaal wel in de kleine lettertjes staan en het gaat ook niet om die 8 euro. Maar ik vind het wel heel erg stom!
Door Fenixjuh
Kaela schreef:Dan heb je een extra pakket bij de zorgverzekering met 9 fysio behandeling. Moet je alsnog 8,25 euro zelf betalen, want ze vergoeden helemaal niet je behandeling, maar een maximum bedrag. En mijn fysio heeft dus een hoger tarief.

Het zal allemaal wel in de kleine lettertjes staan en het gaat ook niet om die 8 euro. Maar ik vind het wel heel erg stom!
De fysiotherapeut zal wel het tarief van de Nederlandse zorgautoriteit handhaven. Dit is vastgesteld wat nodig is om een praktijk draaiend te houden en zelf ook nog een leuk zakcentje te hebben. De zorgverzekering vergoedt maar 50% MAAR als de fysiotherapeut aan alle belachelijke eisen van de verzekering voldoet, soms wel tot 75%!! Steeds meer zorgverleners weigeren deze wurgcontracten met verzekeraars en willen gewoon het nza tarief, anders gaan ze onder de kostprijs werken. .
Door hannabelgje
Door mijn gehoest een slapeloze nacht. Steeds 10 minuten ingedommeld en weer hoesten. Niks helpt. Ik word er gek van. Door het hoesten word ik moe, maar slapen kan ik niet. Mijn stem is bijna verdwenen en ik heb om 9 uur een sollicitatiegesprek.

Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef:Door mijn gehoest een slapeloze nacht. Steeds 10 minuten ingedommeld en weer hoesten. Niks helpt. Ik word er gek van. Door het hoesten word ik moe, maar slapen kan ik niet. Mijn stem is bijna verdwenen en ik heb om 9 uur een sollicitatiegesprek. Afbeelding

Wat balen!
Heel veel beterschap en succes!!

Xindy was gisteren mee naar Bella's operatie. Ik wilde haar niet al die uren alleen thuis laten (uiteindelijk ca 6,5 uur), en de meeste tijd is toch wachten, zodat we in de omgeving met Xindy konden wandelen.
Loopt er een vrouw met flink formaat hond voorbij. Ik hou Xindy zoals gebruikelijk bij me, die let niet op de hond en wandelt gewoon voorbij, maar mevrouw laat die van haar lekker ruim lopen. Grijpt ie zo naar Xindy, geen waarschuwing niks ::)
Ik kon haar nog net wegtrekken, kwijl zat op haar flank. Schrok me kapot, was er stil van. Mevrouw deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Onbegrijpelijk. Als je klaarblijkelijk weet dat je hond zo doet, hou je hem toch bij andere honden vandaan :???:
Door hannabelgje
Eef+doggies schreef: Wat balen!

Xindy was gisteren mee naar Bella's operatie. Ik wilde haar niet al die uren alleen thuis laten (uiteindelijk ca 6,5 uur), en de meeste tijd is toch wachten, zodat we in de omgeving met Xindy konden wandelen.
Loopt er een vrouw met flink formaat hond voorbij. Ik hou Xindy zoals gebruikelijk bij me, die let niet op de hond en wandelt gewoon voorbij, maar mevrouw laat die van haar lekker ruim lopen. Grijpt ie zo naar Xindy, geen waarschuwing niks ::)
Ik kon haar nog net wegtrekken, kwijl zat op haar flank. Schrok me kapot, was er stil van. Mevrouw deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Onbegrijpelijk. Als je klaarblijkelijk weet dat je hond zo doet, hou je hem toch bij andere honden vandaan :???:
Bedankt.

Ook als je niet weet dat je hond dat doet kun je op z'n minst je excuses aanbieden.

Door Eef+Stippels
Dat is ook nog wel zo netjes inderdaad.

Komt je stem alweer wat terug voor het gesprek, of wordt het gebarentaal? ;) :bigarmhug:
Door Kaio
Eef+doggies schreef:Wat balen!

Op zo'n manier heb ik op een zondag bij de DA gezeten met Fozzy, was in zijn oor gebeten terwijl hij aan de riem zat, maar madam liet de flexlijn vlieren en hap, gewoon zo. Dat was een flinke jaap die hij had. En ook niet echt reactie gehad van die Madam met de hond. Ik zeg al sorry als de mijne iemand per ongeluk onderkwijlen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door