Pauline schreef:Ohhh da's heel dichtbij! Kom gauw een keer!
Nou, als jullie 10 km in 1 uur en 40 minuten wandelen, dan sta ik mooi te kijk met mijn "hardlopen" hoor

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:Ohhh da's heel dichtbij! Kom gauw een keer!
Pauline schreef:Ohhh da's heel dichtbij! Kom gauw een keer!Gezellig
Kaela schreef:Nou, als jullie 10 km in 1 uur en 40 minuten wandelen, dan sta ik mooi te kijk met mijn "hardlopen" hoorIk heb vorige week, met Joris erbij, 6 km in iets van 57 minuten gelopen (heb het eerder in deze topic opgeschreven). Ik neem het altijd op met Endomondo en was zelf ook heel erg verrast! Met Joep liep in 2 km in een uur..... (maar dat zou ik graag nog een keer doen).. Respect!!!
Kaela schreef:Wat goed Zurca! Voelt het vandaag ook nog een beetje oke?Oooh dat is leuk!
Ik was gister naar een leuke workshop. Ging heel erg over verschillende aspecten van aanleg en loopvoorkeuren. Het hoort bij het opwerktraject voor de loop van Leeuwarden, ontstaan vanuit de personal trainers waar ik al 1,5 jaar bij train en kostenloos gedaan door de bootcamp en hardloop instructeurs. De opbrengst gaat naar een goed doel.
Nou doe ik niet mee aan het opwerktraject, omdat ik de loop niet meer ga redden. Maar nou blijkt dat ze ook loopanalyses doen en ik daar als deelnemer van het initiatief ook gebruik van mag maken. Dus over 2 of 3 weken gaat hij mij filmen en kijken waar en hoe er verbeterpunten voor mij te behalen zijn. Ben reuze benieuwd!
Kaio schreef:@Kaela. Leuk hoor zo'n loopanalyse!Nee, als ik spierpijn krijg dan is het altijd al gelijk de dag er na. Dat krampgevoel van vorige keer had ik zelfs die zelfde avond al. Maar dat is dus echt door het touwtje springen gekomen...
@Zucra, mooi nog geen spierpijn, maar kan ook wel de 2e dag pas komenIk heb meestal ook meteen de dag erna spierpijn als ik het krijg.