Onze maltezer was 5 mnd toen hij bij ons kwam.Vanaf het begin had hij last van niet willen eten/buikgerommel/diaree/misselijk/ braken en jeuk aan pootjes. Het was ook niet het meest aktieve hondje dat ik ken.Hij kwam met brok en het eerste jaar hebben we verschillende keren bij de dierenarts gezeten. Pilletje hier spuitje daar en verschillende soorten brok. Helaas klachten bleven. Na wat strunen en deze site overgegaan op kvv en later barf.
Hond helemaal blij. Helaas ook nu bleven de klachten.
Naar een homeopathische d.a; allergie voor rund kip etc. Poeder druppel's en een bioresinantie. Helaas klachten bleven.
Nu een scopy laten doen daar uit blijkt "afwijking in dunne darm. Darm vlokken te kort" uitslag biopten komen eind volgende week. Hij is nu trouwens 2.5 jaar
Wat wel heel bizar is dat hij nooit schooit of van de grond vrat maar na de narcose? van gisteren houdt hij maar honger en bedelt en zoekt. Dat gedrag kennen we echt niet van hem. Hopelijk is dat ook snel weer weg.
Maar nu vroeg ik me af of er mensen zijn die het verhaal herkennen en tips hebben. Ook zeker qua voer.