Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Vera wordt vast een geweldige tweeling-sitter! Mooi dat ze zo'n leuke verjaardag heeft gehad, die zijn onvergetelijk.

Ze gaan het gat dichtmaken en mijn maag om mijn slokdarm naaien. Prof gaf aan dat er gemiddeld 5kg gewichtsverlies plaatsvindt, je kunt een paar weken niet gewoon eten. Als echte vrouw is dat altijd welkom. Zonder dollen...., als ik maar van mijn klachten verlost word.

Ik loop er sinds januari 2016 mee.
Door Angelique
koekje schreef:Tnx trouwens voor de felicitaties!
Hier hadden we vandaag Vera's verjaardagsfeest voor wat vrienden en familie. Ze heeft allerlei leuke dingen gekregen; een shit load aan stickers en tuttendingen. Vooral dat laatste was geweldig, ze heeft de hele dag in vol ornaat met prinsessenjurk en alle tasjes en sierraden en elvenvleugels en prinsessenstaf rondgelopen. En stoelendans gedaan, samen met het keukentje gespeeld, samen gekleurd, etc.
Ik denk dat ze wel vaker jarig wil zijn.

Ook was ze heel serieus met de babytweeling van vrienden. Ze heeft ze staan wiegen en iedere keer als er 1 een kikje gaf, maakte Vera sussende geluidjes en aaide ze er 1. Ik zag er wel de praktische mogelijkheden van in :cool:

Je roeping is erfelijk :biggrin2:

Nog gefeliciteerd met kleine Vera :-*
Door Mieke L.
Alsnog gefeliciteerd met Vera! Handig hoor dat ze alvast kan oefenen :biggrin2:
Pauline wat ellendig dat je zo'n last hebt. Op zo'n pittige operatie zit je ook niet te wachten maar wel fijn dat er wat aan gedaan gaat worden!
Klinkt als een fijne verjaardag zeg. Nog van harte gefeliciteerd met Vera!

Fijn dat er nu toch iets aan gedaan gaat worden Pauline. Niet leuk maar hopelijk gaat het goed helpen.

Hier moet Charlie er weer aan geloven vandaag.
Door Kaio
Ben alvast vragen door aan het nemen voor een proef die ML moet doen in het kader van BHprüfung (zoiets als VZH), op een gegeven moment nodig voor waterwerk .
Pfff dat wordt hier en daar flink slikken en een antwoord geven waar je niet achterstaat. Wat je persee niet mag voeren: gevogelte botten ! Zeker angstige honden niet belonen met lekkers, maar wachten tot ie gehoorzaamd. Nou dat wordt nog wat. hopelijk zijn dit alle vragen en vallen ze ff uit het hoofd te leren ::) ::) Want er zijn er nogal wat van, van die vragen waar we toch echt anders over denken......
Kaio schreef:Ben alvast vragen door aan het nemen voor een proef die ML moet doen in het kader van BHprüfung (zoiets als VZH), op een gegeven moment nodig voor waterwerk .
Pfff dat wordt hier en daar flink slikken en een antwoord geven waar je niet achterstaat. Wat je persee niet mag voeren: gevogelte botten ! Zeker angstige honden niet belonen met lekkers, maar wachten tot ie gehoorzaamd. Nou dat wordt nog wat. hopelijk zijn dit alle vragen en vallen ze ff uit het hoofd te leren ::) ::) Want er zijn er nogal wat van, van die vragen waar we toch echt anders over denken......
Lekker achterhaald..... sterkte ermee.

Net Zoë ff mee de velden ingenomen. Ze was muisjes aan het zoeken en ik sprong aan het einde van het veld over de sloot naar het volgende stuk omdat ik geen zin had eerst weer terug te lopen. Zoë vantevoren ff losgemaakt omdat ik bang was dat ze me in de weg zou lopen met slootje springen. Durft ze de sloot niet over. Ze werd er helemaal ongemakkelijk van dat ik aan de andere kant was. Toch maar teruggelopen met de sloot tussen ons in en toen kon ze weer via het veld bij me terugkomen. De sukkel. Even af laten koelen in een plas water en weer op huis aan gegaan. En nu heb ik de bank gereserveerd voor mezelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door zurca
Soms lijkt de tijd even stil te staan en soms lijkt de tijd zo snel te gaan...
Vandaag alweer, of nog maar, een jaar geleden dat wij afscheid moesten nemen van onze grote vriend, onze clown, onze bijzondere hond...
Er gaat werkelijk geen dag voorbij dat er niet aan hem gedacht wordt, soms met een traan...soms met een lach.
Onze lieve Tous...
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door