Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Bij een vriendin op de koffie geweest en heerlijk met haar hondjes geknuffeld. Ze heeft een grote verzameling hondendenkspellen en daar heb ik nu twee leuke van geleend om uit te proberen. Ze zijn wat moeilijker dus ik ben benieuwd wat Zoë ervan gaat vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door koekje
Ik ben alleen thuis! Ot en Sien liggen boven uit te buiken van het avondeten (bonuskalkoen; altijd lekker) en meneer en de kabouter zijn naar de ikea om een kabouterkeuken te kopen voor haar verjaardag morgen.
Wat nu? Ik kan de was gaan opvouwen; ik heb er nog 2 liggen. Ik kan ook op de bank gaan vegeteren en hersendode vrouwentv (tlc) gaan kijken.
Door smulpaap
koekje schreef:Ik ben alleen thuis! Ot en Sien liggen boven uit te buiken van het avondeten (bonuskalkoen; altijd lekker) en meneer en de kabouter zijn naar de ikea om een kabouterkeuken te kopen voor haar verjaardag morgen.
Wat nu? Ik kan de was gaan opvouwen; ik heb er nog 2 liggen. Ik kan ook op de bank gaan vegeteren en hersendode vrouwentv (tlc) gaan kijken.
Wat een leuk cadeau voor Vera :-* Mijn beide zoons vonden een keuken indertijd helemaal geweldig
En als ik jouw was , dan zou ik even lekker van de rust genieten :)
Door - pien -
koekje schreef:Ik ben alleen thuis! Ot en Sien liggen boven uit te buiken van het avondeten (bonuskalkoen; altijd lekker) en meneer en de kabouter zijn naar de ikea om een kabouterkeuken te kopen voor haar verjaardag morgen.

Wat een leuk kado voor Vera :D
Dát heb ik dus fout gedaan dat die koters van mij niet wilden helpen met/leren koken: geen keukentje voor ze gekocht :doh:
Wat is het geworden Koek: tv of was ? Kun je dat niet tegelijkertijd doen, tv kijken en was vouwen? Het ene hersendode met het andere verenigen ;D
Maar even lekker op de bank hangen en niks doen is natuurlijk heerlijk en nu kan het :D
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 17 mar 2017, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hannabelgje
Vandaag mijn laatste werkdag. Dan houdt het weer op. Zo fijn die flexibele arbeidsmarkt....
Gelukkig mag ik maandag op gesprek bij een hopelijk nieuwe werkgever.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door