Lastig is dat he, een afspraak maken als je veel te druk bent in de kantooruren.. Want nee ze werken toch zeker niet buiten kantoortijden. Helaas zelf ook gedoe mee de afgelopen tijd. Wespen op zolder, kapotte keukendeurtjes, gat in een of ander belangrijk kastje in de meterkast, heeel veel geluid in de leidingen, en ga zo nog maar even door. Zie maar steeds een paar uur vrij te krijgen + ik werk niet voor de lol.
Het belachelijkste vind ik nog dat de keuken in deze staat is opgeleverd, Beter Wonen wist hiervan maar ik mag het laten oplossen in MIJN werktijd, dus het gaat mij geld kosten want daar zijn ze echt wel een paar uur mee bezig en nee ze werken niet meer na half 5... Dusja dan is het of niet oplossen, of toch maar dokken.
Andere klaag: gister een drogertje gekocht, tweedehands via zo'n witgoedzaak, doen de programma's het niet. Geeft hij na 2 minuten aan 'einde programma', kan ik weer terug naar de zaak. Hopelijk weet hij telefonisch een oplossing, ik zie mezelf nog niet weer sjouwen met dat ding (ja hij is best zwaar

), in en uit de auto en weer terug.