Druk is overigens dat er stuk of 10 mensen waren

Hoorde vandaag van de schoonmaakster dat ze al meerdere had gehoord over stemmen op de piraten

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kakocavi schreef:Welnee, de VVD gaat dat ook gewoon doen als het ook maar een klein beetje zo uitkomt voor ze.Ik weet het niet , gezien 2012 lijkt dat mij zeker geen goed idee om weer met Wilders samen te gaan werken
Daarom vind ik dat strategisch stemmen ook zo vreselijk jammer. Dan stem je op de VVD omdat je niet wil dat de PVV gaat regeren, en dan wordt de VVD de grootste en die gaat dan vrolijk een coalitie met de PVV aan. Terwijl als al die mensen nou gewoon hadden gestemd op de partij die ze het beste vinden, er zomaar iets veel beters gevormd kunnen worden.
src_esther schreef:Ze mogen bij de inburgeringscursus trouwens ook een lesje stemmen geven want als ze eenmaal staatsburger zijn en stemrecht hebben, is het wel handig als ze weten hoe het moet. VL vertelde dat hij kon zien dat ze alle hokjes aan het inkleuren waren... Men (van het stembureau) had het tijdig door, formulier vernietigd en na uitleg mochten ze het nogmaals proberen. Vind het aandoenlijk.Mijn ouders zijn fanatieke niet stemmers, en ik een fanatieke wel stemmer, geen idee waar die genen vandaan komen
Trouwens niet alleen bij de inburgerinscursus een lesje stemmen, op de middelbare school mag dat ook. Ik kan mijn eerste keer stemmen nog herinneren, niemand vertelt je hoe het moet, gelukkig had ik mijn moeder vooraf gevraagd hoe het werkt.
Kaio schreef:Dat weet je toch niet?Nou, ik vind dat dit redelijk op de klompen aan te voelen voelt....? Rutte gaat echt voor het kamertje hoor. En al die grote monden van "wij gaan niet met die partij regeren"? Ik moet het nog zien.
ze moeten eerst maar een door de formatie heen komen, gaat ook wat worden en welke? Ok Rutte mag als eerste dat wel.
Lees net overal op FB dat het zo oneerlijk is allemaal.
Eh??????Volgens mij gaat het stemmen tellen in NL toch nog echt volgens alle regels.
Nl is gewoon best verdeeld als je de uitslag ziet.
Lizzy schreef:Nou, ik vind dat dit redelijk op de klompen aan te voelen voelt....? Rutte gaat echt voor het kamertje hoor. En al die grote monden van "wij gaan niet met die partij regeren"? Ik moet het nog zien.Ja klopt Rutte mag eerst, maar of het dan alleen rechts wordt? Of ie met Wilders samen gaat? Geen idee hoor echt niet, maar idd. alles kan.
Ik vind niks oneerlijk hoor. Nederland heeft gekozen. Dit is de uitslag.