Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door PLientje
Dat powderpuffje is zo schattig. Jouw foto's en verhalen hebben echt mijn ogen geopend wat betreft chineesjes, wie weet in de toekomst... En Doortje, ja borders zijn mijn eerste liefde <3 En met zo'n smoeltje kan je niet anders dan van ze houden.
Door miik
Lizzy schreef:Ik vind natuurlijk die naakte Dalmatier het leukst, dat snap je vast wel :biggrin2:
Wat denk je waarom die Fritz heet ? :cool:
Maar is een reu.... dus sorry... die krijg je niet ;p
Door Lizzy
miik schreef:Wat denk je waarom die Fritz heet ? :cool:

Oh echt?!?!!!!! Oh wat leuk!!!!!!!!!!!! Mijn Fritzi voelt zich zeer vereerd!
Maar is een reu.... dus sorry... die krijg je niet ;p
Want? >:( >:( >:(

Oh wacht.......... Ik denk dat ik het al weet :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door miik
Kleine (niet zo klein meer) parasieten zijn het..... eten en slapen, slapen en eten....

Afbeelding

Dit meisje lag vd week te slapen, dus daar nog maar even een foto van gemaakt, super schatje...

Afbeelding

Normaal vind ik het prachtig als de oogjes open gaan... het geeft een pupje vaak zo'n mooie expressie .....
Maar volgens mij is dit meisje nogal geschokt door wat ze in haar nieuwe wereldje ziet ;D

Afbeelding
Door miik
Lizzy schreef:Oh echt?!?!!!!! Oh wat leuk!!!!!!!!!!!! Mijn Fritzi voelt zich zeer vereerd!
De mensen van de zwarte reu wilde hun pup Finn noemen (die naam had ik voor die witte), prima. Maar de naam die ik over had pastte niet bij die witte... en toen kreeg die witte ineens stippen... en moest ik een nieuwe naam met ene F bedenken... dus tis nu Mister Fritz stip ;)

(wat zou eruit komen, tussen een naakte chinees met stippen en een dalmaat ? misschien wel heeeel leuk :cool: )
Door miik
pearlsofpassion schreef:Nu ben ik natuurlijk benieuwd welke naam je oorspronkelijk voor de zwarte reu had... :biggrin2:

Die zwarte is echt prachtig, en daarom vond ik Ferry bij hem passen... ;)
Beetje de ferrari onder de pups, mooi en snel/pittig...
De witte is kwa karakter meer een sulletje, kwa bouw wat lomper en hij heeft voor een chinees eigenlijk teveel haar op zn lijfje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door