Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jinxy
Ik ga zo naar de DA met mijn meisje...

Duim voor me.

Moest eigenlijk morgenvroeg maar barst van de zenuwen, dus ga nu maar ;)
Door Jinxy
Nou, hier ben ik weer.

Nou, ze was dus niet nuchter. Dus geen nieruitslag....

Maaaaaaar, de dierenarts vond haar wel echt super uit zien.

Ik krijg vanavond of morgenvroeg de uitslag.

Elke keer als ik daar kom vindt Jinx het leuker. Pnderhand trekt ze me zowat naar binnen.
Na het bloedprikken krijgt ze steeds een snoepje.
;D Ben dus wel blij dat het haar verder echt niet uitmaakt...
Door Truus
Laat de uitslag even weten ;). Zo te horen, heeft het baasje meer last van de zenuwen dan Jinx, wat heel normaal is hoor .
Door Jinxy
Kun je wel zeggen. Word er echt helemaal gestoord van.. :-\ :-X ;D
Ze heeft net met haar kong rond liggen rennen!!!!
In weeeeeeeeeeken niet gezien...

Echt anders dan een week of wat geleden, toen tilde ze haar kop maar 2 keer per dag op (letterlijk helaas...)
Toen was alleen nog eten leuk( gelukkig blijft dat wel leuk)

Snap je toch wel hè... :-X
Hoop gewoon echt niet dat ze een beenmergpunctie moet enzo...
Door Jinxy
YES!!!!!! 8) 8) ;D ;D

Mijn lieverd doet het weer!!!!!!!!!!

Heb de waarden nog niet precies opgevraagd maar de DA belde gisterenavond om te zeggen dat het er weer goed uitzag.
Hemoglobine en de rest waren weer gestegen richting normaler niveau!!!!!

LANG LEVE : VIT B en C., IJZER, PROLISAN, BRANDNETEL ECHINACEA met CATSCLAW, COLOSTRUM, PETERSELIE, SOLIDAGO

en last but not least CARNIBEST!!( heeft niet voor niks
- best op ´t eind ;D).
ha, ha, wat het nu was dat hielp, we zullen het nooit weten, maar maakt niet uit

Advies; doorgaan met wat je nu doet en over een maand alles weer controleren. ( Dat is dus géén nierdieet brokjes, is mijn DA nu ook Pro-vers genoeg?!) ;)

Kijk, als alles weer wat beter gaat durf ik haar ook weer een dag nuchter te houden. Nu ging dat nog niet.

****jubelsmiley****jubelsmiley****
Door tessa
GELUKKIG!!!!, hopen dat het doorzet!!, dan is alle stress het ruimschoots waard geweest.
Door Jinxy
Hier zijn we dus wat berichtjes kwijt..... :P ::) :-\

Ik ga even verder.

Jinx heeft een fikse oorontsteking sinds vandaag.
Ik heb zondag haar hele oor nagekeken omdat ze een paar keer zat te krabben, niets te zien.
Maandag ook nog niets. Gisteren vergeten te checken en vandaag ....BINGO!

Hele oor vol met rotzooi, kostjes en vuurrood. Het ziet er uit alsof het al weken ontstoken is. Terwijl ik echt zeker weet dat er maandag nog helemaal niets te zien was..shit dus.
Had vanmorgen een vriendin gebeld, die is trimster, en gevraagd wat te doen. En die zei, wat ik al dacht, tja, je moet toch naar de DA.
Dus vanavond maar weer. Die man moet onderhand gaan geloven dat ik verliefd op hem ben ;) ;D
Kom er zoooooo vaak.

Waar ik me dus wel een beetje zorgen om maak, is dat het de weerstand weer een opsodemieter krijgt. En dan krijgt de Ehrilchia dus weer vrij spel. K*tzooi.

******Wordt vervolgd******
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door