Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Sterkte Pauline, dat zijn geen leuke dingen.
Onderweg naar huis een moord gepleegd. Er vloog een duif vol op mijn auto. Ontwijken ging niet meer. Bleh ook al kon ik er niks aan doen, het voelt echt rot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door hannabelgje op vr 10 mar 2017, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Aprilsnow
hannabelgje schreef:Sterkte Pauline, dat zijn geen leuke dingen. Afbeelding
Onderweg naar huis een moord gepleegd. Er vloog een duik vol op mijn auto. Ontwijken ging niet meer. Bleh ook al kon ik er niks aan doen, het voelt echt rot. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat had ik een tijd geleden ook maar dan met een buizerd. Op een 80 weg en veel verkeer achter me dus kon ook niet stoppen om te kijken of ik nog wat voor het beestje kon doen. Voel me er nog rot over :(
Door Els&Flow
Weer een beginnende peesplaatontsteking in mn voet. :-\ Het is heel lang goed gegaan maar nu weer zo´n pijn. Ik vind het zo stom. :-X
Door jasmijn
Ik heb mijn vriend en baby aan gestoken, vooral mijn kleine meid is vervelend want nu zit haar neusje steeds dicht en kan ze niet drinken :-\
Door Martine-Tom
Ik heb al 2 weken een zeurende kies, en net niet genoeg om naar de tandarts te gaan. Van de week een keer nachts wakker gelegen en toen gelijk gebeld, donderdag gegaan en hij kon niks vinden, ook koud water, koude lucht en peuren met het haakje gaven geen pijn. Hij heeft zelfs aan die kies tandsteen verwijderd en gepolijst. Niks aan het handje. Word ik vanmorgen wakker met het gevoel of ik een dikke wang heb, heb ik niet maar zo voelt het wel. Kies is ook hopeloos, kan niks eten dan ga ik door de grond. Als ik niks eet of drink en braaf ibu slik voel ik niks gelukkig.
Altijd in het weekend he zulke geintjes >:(

Ik hoop dat het napijn is en het morgen weg is, en zo niet sta ik maandag om 8 uur gelijk bij de tandarts op de stoep, mag de kies eruit, 6 maanden geleden heeft ie een poging gedaan om hem te redden en sindsdien is het nooit helemaal goed geweest dus ben er klaar mee, eruit met dat kreng!
Door Kim_S
Heb je geen kaakholteontsteking Martine? Dat krijg ik vaak na een verkoudheid, en zorgt bij mij altijd voor ontzettende kiespijn...

Jasmijn, is een zoutoplossing een idee voor je meisje?
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Heb je geen kaakholteontsteking Martine? Dat krijg ik vaak na een verkoudheid, en zorgt bij mij altijd voor ontzettende kiespijn...

Jasmijn, is een zoutoplossing een idee voor je meisje?
Ikheb geen idee hoe dat voelt? De kies doet nu zeer als ik ermee kauw, verder warm, koud, zoet dat maakt allemaal niks uit. Als tewst met een ijsblokje tegen de kies aan gegaan en dat gaf 0,0 pijn. Het voelt in mn kaak een beetje of het verdoofd is, als ik geeuw ofzo dan voelt gespannen aan. Het is ook echt op de plek waar die kies zit (aan de onderkaak).
Door Kim_S
Ow met de onderkaak geen ervaring, ik heb dat altijd in de bovenkaak. Het voelt bij mij wel precies als kiespijn.
Gek toch dat er met de kies niks mis is, en dat ie toch zeer doet...
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Ow met de onderkaak geen ervaring, ik heb dat altijd in de bovenkaak. Het voelt bij mij wel precies als kiespijn.
Gek toch dat er met de kies niks mis is, en dat ie toch zeer doet...
Och hij was half afgebroken dat heeft ie een halfjaar geleden opnieuw opgebouwd en sindsdien is ie nooit 100% geweest, als ik niet zorgde dat ie netjes gepoetst en geflost was na een maaltijd deed ie ook pijn. Dus om nou te zeggen dat ie al die tijd braaf was :biggrin2:
2 jaar geleden ook al eens met die kies bij de spoeddienst gezeten omdat ie zoveel zeer deed. Het kreng is dus al heel lang aan het opspelen, af en aan...en nu is zijn einddatum in zicht >:(
Door Martine-Tom
smulpaap schreef:Een zeurende verstandskies in de kaak ?
Dat dachten ze in eerste instantie wel er zijn ook fotos gemaakt en daar zijn aan de onderkant geen verstandskiezen te zien. De kies was alleen heel erg stuk, er zat nog net een vliesje over de zenuw heen, dus ik vermoed dat dat is gaan lekken en er nu een ontsteking onder zit ofzo.
Door pluk
jasmijn schreef:Ik heb mijn vriend en baby aan gestoken, vooral mijn kleine meid is vervelend want nu zit haar neusje steeds dicht en kan ze niet drinken :-\
Mijn moeder legde vroeger een halve ui naast mijn bedje. Werkte als een tierelier tegen verstopte neusjes :)
Vind het altijd zo sneu als kleintjes ziek zijn, je kunt ze natuurlijk niet uitleggen wat er is :-\
Door frodo quin
Martine-Tom schreef:Dat dachten ze in eerste instantie wel er zijn ook fotos gemaakt en daar zijn aan de onderkant geen verstandskiezen te zien. De kies was alleen heel erg stuk, er zat nog net een vliesje over de zenuw heen, dus ik vermoed dat dat is gaan lekken en er nu een ontsteking onder zit ofzo.
Ik heb zoiets met een tand gehad onlangs. Het bleek door te knarsen dat hij helemaal gebarsten was. Dat zie je dus niet op foto. Jammer genoeg kunnen ze daar niets aan doen behalve er uit halen. Ik hoop dat het dat niet is.
Door Martine-Tom
frodo quin schreef:Ik heb zoiets met een tand gehad onlangs. Het bleek door te knarsen dat hij helemaal gebarsten was. Dat zie je dus niet op foto. Jammer genoeg kunnen ze daar niets aan doen behalve er uit halen. Ik hoop dat het dat niet is.
Zoiets zou prima kunnen, en wat mij betreft mag ie eruit dus ik teken ervoor :biggrin2:
Tis
Door frodo quin
Martine-Tom schreef:Zoiets zou prima kunnen, en wat mij betreft mag ie eruit dus ik teken ervoor :biggrin2:
Tis
Ik was/ben daar niet zo blij mee, er hing op de koop toe nog een fake tand aan vast, dus nu even een vervelende prothese voor tijdelijk en dan kijken hoe ze het gaan oplossen. Zal iig ergens rond de 5000 euro kosten en is niet vergoed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door