Onderweg naar huis een moord gepleegd. Er vloog een duif vol op mijn auto. Ontwijken ging niet meer. Bleh ook al kon ik er niks aan doen, het voelt echt rot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Sterkte Pauline, dat zijn geen leuke dingen.Dat had ik een tijd geleden ook maar dan met een buizerd. Op een 80 weg en veel verkeer achter me dus kon ook niet stoppen om te kijken of ik nog wat voor het beestje kon doen. Voel me er nog rot over
Onderweg naar huis een moord gepleegd. Er vloog een duik vol op mijn auto. Ontwijken ging niet meer. Bleh ook al kon ik er niks aan doen, het voelt echt rot.![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kim_S schreef:Heb je geen kaakholteontsteking Martine? Dat krijg ik vaak na een verkoudheid, en zorgt bij mij altijd voor ontzettende kiespijn...Ikheb geen idee hoe dat voelt? De kies doet nu zeer als ik ermee kauw, verder warm, koud, zoet dat maakt allemaal niks uit. Als tewst met een ijsblokje tegen de kies aan gegaan en dat gaf 0,0 pijn. Het voelt in mn kaak een beetje of het verdoofd is, als ik geeuw ofzo dan voelt gespannen aan. Het is ook echt op de plek waar die kies zit (aan de onderkaak).
Jasmijn, is een zoutoplossing een idee voor je meisje?
Kim_S schreef:Ow met de onderkaak geen ervaring, ik heb dat altijd in de bovenkaak. Het voelt bij mij wel precies als kiespijn.Och hij was half afgebroken dat heeft ie een halfjaar geleden opnieuw opgebouwd en sindsdien is ie nooit 100% geweest, als ik niet zorgde dat ie netjes gepoetst en geflost was na een maaltijd deed ie ook pijn. Dus om nou te zeggen dat ie al die tijd braaf was
Gek toch dat er met de kies niks mis is, en dat ie toch zeer doet...
smulpaap schreef:Een zeurende verstandskies in de kaak ?Dat dachten ze in eerste instantie wel er zijn ook fotos gemaakt en daar zijn aan de onderkant geen verstandskiezen te zien. De kies was alleen heel erg stuk, er zat nog net een vliesje over de zenuw heen, dus ik vermoed dat dat is gaan lekken en er nu een ontsteking onder zit ofzo.
jasmijn schreef:Ik heb mijn vriend en baby aan gestoken, vooral mijn kleine meid is vervelend want nu zit haar neusje steeds dicht en kan ze niet drinkenMijn moeder legde vroeger een halve ui naast mijn bedje. Werkte als een tierelier tegen verstopte neusjes
Martine-Tom schreef:Dat dachten ze in eerste instantie wel er zijn ook fotos gemaakt en daar zijn aan de onderkant geen verstandskiezen te zien. De kies was alleen heel erg stuk, er zat nog net een vliesje over de zenuw heen, dus ik vermoed dat dat is gaan lekken en er nu een ontsteking onder zit ofzo.Ik heb zoiets met een tand gehad onlangs. Het bleek door te knarsen dat hij helemaal gebarsten was. Dat zie je dus niet op foto. Jammer genoeg kunnen ze daar niets aan doen behalve er uit halen. Ik hoop dat het dat niet is.
frodo quin schreef:Ik heb zoiets met een tand gehad onlangs. Het bleek door te knarsen dat hij helemaal gebarsten was. Dat zie je dus niet op foto. Jammer genoeg kunnen ze daar niets aan doen behalve er uit halen. Ik hoop dat het dat niet is.Zoiets zou prima kunnen, en wat mij betreft mag ie eruit dus ik teken ervoor
Martine-Tom schreef:Zoiets zou prima kunnen, en wat mij betreft mag ie eruit dus ik teken ervoorIk was/ben daar niet zo blij mee, er hing op de koop toe nog een fake tand aan vast, dus nu even een vervelende prothese voor tijdelijk en dan kijken hoe ze het gaan oplossen. Zal iig ergens rond de 5000 euro kosten en is niet vergoed.![]()
Tis