Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Kim_S schreef:Geoefend met hierkomen. 7 van de 10x zag het er zo uit:
Afbeelding

En de rest van de tijd...
Afbeelding

Heerlijk zo'n Etterhoun ::) ::) ::)

Enige leeftijd he ? :P

Er was hier vandaag ook weer iemand die dacht mij te slim af te zijn , daar ben ik van de week 1 keer ingetrapt :biggrin2:
In de polder , hmm ik ruik hier iets hoor , graven maar . In kleigrond , vorige week dus al het kleefpasta effect
Dus de freule geroepen , braaf . hier Jammie . Zo , nu ben ik braaf geweest , ik smeer hem nu weer naar hetgeen waarmee ik bezig was

Dat was ze vandaag dus weer van plan :biggrin2: Maar uiteindelijk werd jammie zoeken toch leuker en werd de neus ingezet om jammie te zoeken
Op dat tijdstip heeft ze best honger , dus dan luister je maar en voer je de gegeven opdracht maar uit
Door smulpaap
Kim_S schreef:Atz zoekt ook jammie. Op de akkers die vorige week bemest zijn ::) Dus daarom komt ie niet altijd meteen terug :biggrin2:
De etter hier heeft er alle begrip voor :biggrin2:
Door smulpaap
Kim_S schreef:Ja dat zal :biggrin2:

Misschien moeten ze een keer op date ;D
Dat zal momenteel heel leuk zijn , samen met loopse Lola . Het mormel is twee weken in huis , het kan doorgaan voor een stinkdier
Door Kim_S
smulpaap schreef:Dat zal momenteel heel leuk zijn , samen met loopse Lola . Het mormel is twee weken in huis , het kan doorgaan voor een stinkdier
Misschien wordt watje Atz dan eindelijk een stoere vent ::)
Door baileys
Mijn allerliefste hondenfots op de gevoelige plaat gelegd door Joyce (Joel).
8 jaar en fris en fruitig, of 12 jaar, blind and still going strong....ik weet het wel maar of zij het ook weet.

FB_IMG_1489344735692.jpg
FB_IMG_1489344735692.jpg (77.38 KiB) 1817 keer bekeken
Door Too
baileys schreef:Mijn allerliefste hondenfots op de gevoelige plaat gelegd door Joyce (Joel).
8 jaar en fris en fruitig, of 12 jaar, blind and still going strong....ik weet het wel maar of zij het ook weet.

FB_IMG_1489344735692.jpg
Wat een fantastisch smoeltje :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door