Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Spikkelneus
Nuria, omdat ze zo mooi is. En die twee nieuwsgierige hoofdjes zijn omdat ik met de kippenbouillon bezig was en zij weten ook wel dat alle glibberige stukjes hun richting op komen!

Afbeelding
Afbeelding
Door smulpaap
Spikkelneus schreef:Nuria, omdat ze zo mooi is. En die twee nieuwsgierige hoofdjes zijn omdat ik met de kippenbouillon bezig was en zij weten ook wel dat alle glibberige stukjes hun richting op komen!

Afbeelding
Afbeelding

Ja , natuurlijk dan ook nog eerst op de foto :biggrin2:
hebben jullie jammie nu al gehad :D
Door Spikkelneus
smulpaap schreef:Ja , natuurlijk dan ook nog eerst op de foto :biggrin2:
hebben jullie jammie nu al gehad :D
1 lullig klein stukje om te proeven >:(
De rest krijgen ze bij hun avondeten. Nog even geduld dus...
Door Kaela
Charlie kreeg vandaag een chip. Dit was wel een duidelijk "hij wil niet, maar hij heeft dikke pech" momentje... Hij heeft zich toch keurig gedragen en het leed is weer geleden.

Afbeelding
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:IMG_1681.JPG

Elke dag weer moet ik mijn yoga mat heroveren :biggrin2:

;D ;D
Zo gaat dat hier ook. Elke keer als ik mijn mat uitrol ploffen ze er met zijn tweeen (voorheen drieen) bij op, heel handig :biggrin2:
Door Siberienne
Eef+doggies schreef:;D ;D
Zo gaat dat hier ook. Elke keer als ik mijn mat uitrol ploffen ze er met zijn tweeen (voorheen drieen) bij op, heel handig :biggrin2:

Hier helpen ze zelfs tijdens de oefeningen. Alleen kan ik die foto niet plaatsen. Manlief oefent altijd in zijn ondergoed :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Hier helpen ze zelfs tijdens de oefeningen. Alleen kan ik die foto niet plaatsen. Manlief oefent altijd in zijn ondergoed :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier ook! ;D
Als je aan je haar trekken (bella), gezicht aflikken als je op je kop staat (xindy), en tussen je benen gaan zitten voor knuffels (yindra) als helpen beschouwt :biggrin2:
Wandor gromde vroeger altijd als ik yoga ging doen, hij vond het maar raar :biggrin2:

Een foto laat maar achterwege dan :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door