Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Ja natuurlijk zijn jullie blij , hele kleine stapjes . Maar met jullie inzet en liefde komt het hopelijk helemaal goed :-*
Door pike
Ach gos die Teun. Ik begrijp heel goed dat jullie blij zijn met die kleine dingetjes. Even weer het koppie overeind kunnen houden, een stapje met een voorvoetje. En ook al lukt het niet met de achtervoetjes, alleen al het feit dat hij het kan proberen is een enorme stap voorwaarts. Hij wil zelf heel graag. Die kleine dingetjes zijn een wereld van verschil. Alle inzet en opofferingen laten nu de eerste prille resultaten zien. Het komt ongetwijfeld weer helemaal goed met Teun! :-*
Door Charlie Angel
Wat ontzettend fijn zeg die kleine stapjes vooruit. Het is loeizwaar zo, dus heerlijk als je dan kan zien dat het resultaat heeft. Een dikke knuffel!
Door Summerditches
Ik reageer niet vaak maar lees van alles mee..en dus ook over Teun..ik vind het een heel indrukwekkend verhaal..dat er zoiets mysterieus zomaar op je pad komt en dat je er dan gewoon mee dealen moet..petje af heel veel geluk voor jullie en Teun..ik hoop dat hij zijn naam gewoon heel veel eer aan doet..mijn vader heette Teun en was de meest levenslustige optimistische man die ik ooit ontmoet heb..
:-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door