Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Mijn dementie begint steeds grotere vormen aan te nemen. Ik had vandaag een high tea bij schoonzus. Ik kwam er ergens vanmiddag pas achter, nadat er al panisch naar meneer was gebeld of er niets met me aan de hand was. Ik was gewoon bezig met mount foldmore.
Door src_esther
koekje schreef:Mijn dementie begint steeds grotere vormen aan te nemen. Ik had vandaag een high tea bij schoonzus. Ik kwam er ergens vanmiddag pas achter, nadat er al panisch naar meneer was gebeld of er niets met me aan de hand was. Ik was gewoon bezig met mount foldmore.
:sofa: Dat klinkt eigenlijk wel een beetje als "middeleeuwse vrouwenonderdrukking etc" ;)
Door Martine-Tom
src_esther schreef::sofa: Dat klinkt eigenlijk wel een beetje als "middeleeuwse vrouwenonderdrukking etc" ;)
;D ;D ;D
Ik ga iig liever trouwen dan wasvouwen ;D
Door Angelique
jasmijn schreef:Watsebeurd?
Hij is vertroeteld :biggrin2:

Mama...help..
trudeatz.jpg
trudeatz.jpg (277.01 KiB) 824 keer bekeken
Rennen voor de enge kind :biggrin2:
trudeatz2.jpg
trudeatz2.jpg (127.94 KiB) 824 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Angelique op ma 06 mar 2017, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
koekje schreef:Mijn dementie begint steeds grotere vormen aan te nemen. Ik had vandaag een high tea bij schoonzus. Ik kwam er ergens vanmiddag pas achter, nadat er al panisch naar meneer was gebeld of er niets met me aan de hand was. Ik was gewoon bezig met mount foldmore.
Oké en waar was je dan mee bezig?
Door koekje
Een enorme steeds groter wordende berg was om op te vouwen.
Ik vouw namelijk mn was en gooi het, itt sommigen hier, niet zomaar ongevouwen in de kast :P
Door Kim_S
Angelique schreef:Hij is vertroeteld :biggrin2:

Mama...help..

trudeatz.jpg

Rennen voor de enge kind :biggrin2:

trudeatz2.jpg
Om je dood te schamen ::)
Door koekje
Grrrr. Om 7 uur uit bed terwijl dat normaal op maandag pas om 8 uur hoeft. Er had iemand voor de helft haar pamper uitgedaan en toen in bed gestraald. Om vervolgens tegen mama aangeplakt te komen liggen, want nat bed ligt niet lekker.
Door fransbulletje
Gisteren meegedaan met Oliver op de Martinidogshow wat een teleurstelling...

Heb je een atletisch gebouwde engelse bulldog die dagelijks met gemak een uur wandelt..
We gingen als een speer door de ring, prachtig gangwerk de enige bull waarbij je spieren ziet bewegen.
Okee in stand staan doet hij wat minder graag maar goed genoeg om zich te laten zien.
We stonden met 2 reuen in tussenklasse, niks ten nadele van de andere bull is een mooie bull die werd 1e
Oliver kreeg een 2ZG :-\
Tja hij is niet dik genoeg, rolt niet door de ring en houdt zijn tong gewoon in zijn bek zonder dat ik zijn kaken op elkaar moet houden.

Buiten de ring van verschillende mensen complimenten gehad, vonden hem geweldig!

Trots op onze Oliver die heeft laten zien hoe een gezonde engelse bulldog er ook uit kan zien ook al was de waardering er niet naar.
Door Angelique
fransbulletje schreef:Gisteren meegedaan met Oliver op de Martinidogshow wat een teleurstelling...

Heb je een atletisch gebouwde engelse bulldog die dagelijks met gemak een uur wandelt..
We gingen als een speer door de ring, prachtig gangwerk de enige bull waarbij je spieren ziet bewegen.
Okee in stand staan doet hij wat minder graag maar goed genoeg om zich te laten zien.
We stonden met 2 reuen in tussenklasse, niks ten nadele van de andere bull is een mooie bull die werd 1e
Oliver kreeg een 2ZG :-\
Tja hij is niet dik genoeg, rolt niet door de ring en houdt zijn tong gewoon in zijn bek zonder dat ik zijn kaken op elkaar moet houden.

Buiten de ring van verschillende mensen complimenten gehad, vonden hem geweldig!

Trots op onze Oliver die heeft laten zien hoe een gezonde engelse bulldog er ook uit kan zien ook al was de waardering er niet naar.
Ik begrijp best enige teleurstelling, maar 2zg is geen euthansie- advies oid. Het staat voor Zeer Goed. Het is niet voor niks bij de meeste rv's al voldoende om uiterlijk fokwaardig te zijn. En je zegt al dat Bull op 1 ook een mooie bull is, dus die zal ook niet dik genog, door de ring rollen enz. Hele horden keurmeesters (zker buitenlanders)die enkel de 1ste een U geven, of de volwassen uitgegroeide honden.
En over de km,s smaak valt helaas niet te twisten, die kunnen bij 2 mooie honden gerust denken...die ander zijn vlekpatroontje vind ik net wt mooier.
Schouders ophalen, gewoon trots en blij met je hond blijven en volgende keer beter. :)
Door koekje
Had ik al verteld dat ik niet van wildplassen hou?
We gingen net in de douche, want een bepaald iemand rook naar pis, ondanks bad van gisteravond voor het slapen gaan. Ik vroeg om de pamper uit te doen en aan mij te geven. uitdoen lukte wel, ik mocht hem zelf van bed plukken. Ik kwam weer terug in de badkamer, om hetzelfde bepaalde iemand in hurkhouding boven de badmat aan te treffen >:(
En we hebben gewoon boven een wc en nog geen minuut daarvoor had ze een pamper om >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door