Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kaio schreef::bigarmhug:

Zojuist een complete hartverzakking gehad. Maci was wat aan het dollen en rollen op de grond, en begint me in een keer te gillen, en paniek in zijn ogen. Ik denk NEEEEE, geen hartstilstand of zo, ik was kompleet over de zeik zeg. Daarna kwam ie tot rust en toen gevraagd op te staan en dat ging ook zonder problemen. Wat dat nu was? Zojuist erna nog anderhalf uur gelopen.
Maci, dit zijn geen leuke grapjes >:( Zeker niet nu.
Janouk heeft dit ooit gedaan doordat er een mier in zijn poot beet. In de bergen - hij lag bijna in 't ravijn. Met mij. Laatste keer dat hij meeging de bergen in. Later nog een keer toen er een takje in zijn oksel prikte. De drama-king.
Door jasmijn
Zo ik ga een nieuw avontuur aan, ik ga kolven voor het nichtje van mijn zus.

Het Meisje is een paar dagen geleden geboren en de borstvoeding komt niet op gang, moeder is met een letatiedescundige bezig maar het wil niet zo goed lukken.
Dus net even 1 borst gekolft voor haar, had 150ml uit 1 borst gekolft in een kawartiertje. Borst is nog niet leeg ::)
Had ook nog een nog zo hoeveelheid bevroren liggen dus ze heeft nu ongeveer 300ml gekregen.
Ga nu even elke dag kolven om een voorraad te maken. Het voelt goed dat ik nu kan voorkomen dat een baby kunstvoeding moet krijgen, borstvoeding is gewoon zo veel beter :)
Door Els&Flow
Het was vandaag zo niet Flowies dag. :biggrin2: Eerst mee wandelen in Delft, hartstikke leuk tot ze per se langs mij moest, desnoods met geweld op een smal bruggetje. Gelukkig bleef ik op de been en kukelde zij in het water, waarop ik haar heel hard heb uitgelachen. Ze was boooos! :o ;D
Daarna door gereden naar mijn ouders. Wilde ze met badjas en al in de mand van hun hond gaan liggen kiept die hele mand om, met haar erbij. Waarop ze weer werd uitgelachen. ;D ;D Ze heeft er niks aan over gehouden, alleen een dubbele deuk in haar ego. Thuis is ze op de bank gaan liggen, waar ze met geen 10 paarden meer af te krijgen is. Mevroi slaapt zogezegd.
Aaahhh, knuffel voor Flow :bigarmhug:

Vandaag met Bella naar de nieuwe da geweest en ze heeft me mooi voor lul gezet :cool:
Eerst bood ze zich gewillig aan aan de andere hond in de wachtkamer en na het onderzoekje plaste ze een enorme plas in de wachtkamer, dwars door haar loopsheidsbroek heen ::)
Dat terwijl ze 5 minuten voor de afspraak nog geplast had. "Dat doet ze anders nooit" :biggrin2:
Door Kaio
Siberienne schreef:Janouk heeft dit ooit gedaan doordat er een mier in zijn poot beet. In de bergen - hij lag bijna in 't ravijn. Met mij. Laatste keer dat hij meeging de bergen in. Later nog een keer toen er een takje in zijn oksel prikte. De drama-king.
Hij heeft het gisteren nog een keer gedaan.
Vandaag niet. Maci is best een binnenvetter, ik verdenk dat het wellicht psychisch kon zijn. Hier ging ie dus ook door het lint toen Kaio opgehaald was, vantevoren hield ie zich echt afzijdig.

@jasmijn :thumbup:

Hahaha Flow, tja hier zou ze ook uitgelachen worden. Sorry meid!
Door Siberienne
Kaio schreef:Hij heeft het gisteren nog een keer gedaan.
Vandaag niet. Maci is best een binnenvetter, ik verdenk dat het wellicht psychisch kon zijn. Hier ging ie dus ook door het lint toen Kaio opgehaald was, vantevoren hield ie zich echt afzijdig.

@jasmijn :thumbup:

Hahaha Flow, tja hier zou ze ook uitgelachen worden. Sorry meid!

Aaaah knuffel voor je mooie bruine beer - en voor jou
Door jasmijn
Dank je voor alle positieve reacties, word er bijna verlegen van.

De moeder was echt heel erg blij en hier door ging de geestelijke druk ook van haar af en ging het kolven gelijk beter.
Ik blijf nog even bij kolven, mocht ze het nodig hebben dan ligt het klaar zo niet dan heb ik voor elza een nood voorraadje ;)
Door hannabelgje
Drukke corgi vandaag na 3 drukke dagen. Wandelen doen we op zondag niet. Daarom alle denkspellen uit de kast getrokken en een parcour gemaakt in de tuin. Ze vond het echt geweldig. Ze rende steeds van spel naar spel. Conclusie: we moeten nog meer spelletjes. We hebben er maar 3. Ik had er ook pionnen neergezet met snoep eronder en nog snoep gestrooid tussen de spellen door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
Ahhh 35 kilo vleesbot verdeeld. Geluksmomentje; we doen daar nu 3 maanden mee ipv 1 :) klaagtopic; ik mis het knorrende neusje van mijn puppyguppie tegen mijn heup aan, zo net boven het aanrecht uit; wat heb je daar??!

Maar goed, omdat alles anders is, pakken we het dus ook maar anders aan en dat is makkelijker. Meteen 3 soorten vleesbot in de vriezer, en daarbij nog 4 soorten spiervlees. 1 lade met orgaanmix, 1 lade met spiervlees, 2 lades met vleesbot, en de rest van de voorraad in de vrieskist. Alles gemengd, alles voor Joep, dus stickeren hoeft niet meer, gewoon steeds een zakje bot pakken en de ene dag spier, de andere dag bot, en het zit wel snor. Scheelt een boel werk. En overzichtelijk, want raakt een lade bijna leeg, moeten we zorgen dat er nieuw komt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door