Kuikuhnek schreef:Deze wil ik nog even quoten, ben ik het grondig mee eens.
Uit een ander topic
Dat is duidelijk een quote van iemand die hier nog niet zolang woont. Als dat namelijk wel het geval is dat weet je ook dat we elkaar iedere vier jaar in dit topic virtueel "de harses inslaan" om vervolgens elkaar daar buiten dit topic en na de verkiezingen er nooit meer op aan te kijken en elkaar nog net zo leuk of niet leuk vinden als voor het grote verkiezingenstemtopic.
Dus of jij nou PVV stemt, of VVD of 50+, of SP......dat is van geen belang als we het hierbuiten straks weer over het weer, de boodschappen, de hond of de kat hebben.
Overigens zie ik wel waarom er rondom jouw stemkeuze een min of meer "discussie" ontstaat, aangezien je die zo goed als zelf aanzwengelt door direct in de verdediging te schieten als je jouw keuze bekend maakt. Je ziet eenzelfde waarom wel/niet discussie ontstaan bij wel/niet kiezen voor de PvdD.
Dit gesprek is ook ooit gevoerd met de tot 4 jaar geleden enige SGP-stemmer op het forum, dus dat men hoe of waarom vraagt aan diegene die er open voor lijkt te staan om dit aan te vragen is niet voorbehouden aan de PVV-stemmer. Door je uitgebreide toelichting over het waarom zette je de deur open voor vragen en/of opmerkingen.
Het is hier nu eenmaal een links bolwerk, altijd zo geweest en zal ook altijd wel zo blijven