Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Radja
Heb echt een K dag achter de rug! Mijn vader belde, ze wonen in Hongarije, dat mijn moeder heel slecht was! Maar hij wilde geen dokter bellen, omdat hij bang was dat ze na een evt ziekenhuisopname definitief naar een 'verzorgingstehuis' in Hongarije zou moeten! Ze heeft vorige week griep gehad en was door slaapmedicatie Rivotril erg verward geworden,sprak wartaal uit, slaapwandelen en nog meer rare dingen. Nu had hij haar van die medicatie afgehaald en het ging weer redelijk! Tot vandaag :-[ ! Ze kon helemaal niet meer praten, hij had haar vanmiddag weer die pil gegeven >:( . Heb haar aan de telefoon gehad en het enige wat ik hoorde was rochelen en piepen! Ze herkende mij niet! Heb mijn vader gezegd dat hij haar moest tempen en dat was bijna 40gr. Ik heb de huisartsenpost in Deventer gebeld of dit door de Rivotril kon komen, had zelf al gegoogled, het is geen slaappil. Huisartsenpost adviseerde toch om een arts te bellen, want dit was levensgevaarlijk! Heb mijn vader teruggebeld en gelukkig heeft hij naar mij geluisterd en is mijn moeder door de ambulance opgehaald en ligt nu in het ziekenhuis! Het ging al wat beter, maar had absoluut geen flauwbenul van hoe ze in het ziekenhuis was gekomen!
Door Anne in Zweden
O fuck, Jacqueline... Het is zooo naar als je ouders zo ver weg wonen. En dan ook nog in een land waarvan je niet weet of ze wel op de juiste manier met de dingen omgaan. Sterkte, meis!
Door Siberienne
Balen Kaela! Beterschap voor Oscar

En jij Jacqueline; veel sterkte en beterschap voor je moeder! Wat naar zover weg, moeilijk hoor. En wat Anne zegt, ook zorgen over de kwaliteit de zorg...

Mijn schoonmoeder woont op ruim 2 uur rijden en dat vinden wij al lastig nu ze met de gezondheid kwakkelt...
Door Kaio
Beterschap voor je moeder Radja!

Had het geniale plan om vanavond met Kaio naar de DA te gaan.
Is natuurlijk dicht ::) >:(
Zucht, nog een dag langer wachten, was niet de bedoeling
Door Kim_S
Knuf voor Jacqueline!

OT: Ik ben een beetje hardleers. Heb weer paardgereden. 3x raden waar het nu pijn doet... Juist. Overal ::)
Door Angelique
Kim_S schreef:Knuf voor Jacqueline!

OT: Ik ben een beetje hardleers. Heb weer paardgereden. 3x raden waar het nu pijn doet... Juist. Overal ::)
Was het leuk?
Door Kim_S
Angelique schreef:Was het leuk?
Ja! Dat dan weer wel :) Gezellig met dochterlief in haar les. Alleen heeft zij dan les en ik doe maar wat :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Ja! Dat dan weer wel :) Gezellig met dochterlief in haar les. Alleen heeft zij dan les en ik doe maar wat :biggrin2:
Dan ga je het vast vaker doen en gaat die spierpijn vanzelf minder worden. :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Dan ga je het vast vaker doen en gaat die spierpijn vanzelf minder worden. :biggrin2:
Dat werkt bij mij helaas anders. Vroegâh zo'n 15 jaar lang elke week gereden, en altijd spierpijn gehad daarna. Maar het is het wel waard gelukkig :)
Door dinky89
Kim_S schreef:Dat werkt bij mij helaas anders. Vroegâh zo'n 15 jaar lang elke week gereden, en altijd spierpijn gehad daarna. Maar het is het wel waard gelukkig :)

Dan zijn je spieren blijkbaar hardleers ;D

@Radja: :bigarmhug: :bigarmhug:
Fijn dat je vader uiteindelijk toch heeft geluisterd en ze nu medische zorg kan krijgen....

Eigen klaagje: Voel mij oud. Sinds vrijdag al flink pijn in mijn knie met fietsen wat ik al heel lang niet had gehad. Gisteren laten behandelen door fysio en laten tapen want bleek vocht in te zitten. Vanmorgen ging fietsen goed maar op terugweg ging hij weer protesteren >:(
Door Kaio
Succes met de spierpijn :biggrin2:

Ik kan niet slapen >:( Heb het maar opgegeven na een paar uur proberen ::)
Gelukkig is er netflix ::)

En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar ;D :2funny: idd lief :biggrin2:
Door Kaela
Kaio schreef: En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar ;D :2funny: idd lief :biggrin2:
Haha, inderdaad!
Door Angelique
Kaio schreef:Succes met de spierpijn :biggrin2:

Ik kan niet slapen >:( Heb het maar opgegeven na een paar uur proberen ::)
Gelukkig is er netflix ::)

En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar ;D :2funny: idd lief :biggrin2:

Even zien..1.20 uur, dan stond die er het volle half uur :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door