Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Klein uurtje geleden de neuroloog weer gesproken, hij heeft Teun weer onderzocht en er is geen verslechtering. Hij vroeg of we hem mee naar huis kunnen/willen nemen. Wat zij daar voor hem doen kunnen we zelf ook. Hij krijgt geen medicatie o.i.d.

De blaaskatheter gaat er uit, hij kan zelf plassen maar hij kan nog niet lopen. We zullen hem daar bij moeten helpen.(als dat niet lukt kunnen we bij onze eigen DA weer een katheter laten zetten. Ook met eten en drinken moeten we hem helpen.
Wat een geluk dat mijn man thuis werkt, ik zal een beetje met mijn werktijden gaan schuiven zodat hij verzorgd is als ik naar werk ga.
Vanmiddag om een uur of 3 gaan we hem halen... Gewoon weer bij ons in alle rust en in zijn eigen tempo herstellen....

Ik heb vannacht heel slecht geslapen, was steeds wakker en als ik sliep droomde ik van Teun.Hij moest weken daar blijven en ik moest hem kaal scheren want ze konden hem in het dierenziekenhuis niet borstelen... Hij zit inderdaad onder de klitten, maar dat gaan we heel langzaam aan wel weer in orde maken.

Hij mag naar huis :groupwave2: :groupwave2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door