Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Ahhhh. Mooie leeftijd voor kipje. Fijn dat ze het nog even gemeld hebben.
Nou inderdaad. Ik ben nogal van diertjes heb je voor het leven, dus het bleef altijd een nare nasmaak dat ik ze 'weggedaan heb'. Hoewel ze daar meestal los mochten scharrelen in de grote tuin, en hun ren daar sowieso 3 x zo groot was als hier.
Door hannabelgje
Vanmorgen weer fijn gefietst met Zoë. Wel tegenwoordig een wat andere route omdat we op het flexi/snuffelstuk de laatste tijd veel verkeer tegen kwamen. Nu dus een iets korter rondje maar het flexi/snuffelstuk is nu niet meer over de weg maar tussen een paar akkers door. Nu ligt ze weer tevreden te dutten op de bank.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Els&Flow
Vanmorgen 10 km gewandeld met de honden, het leek wel een andere wereld. Uitgestorven in de duinen, rondje Klein Zwitserland en door een heel leeg bos weer terug. Honden zijn uitgeraast, de logee heeft de sloten onderzocht en kan zou bij het watermanagement van Dunea aan de slag. Zo'n wandeling dat je voor 09.30 al 10.000 stappen hebt gezet. :smitten:
constance.blokzijl schreef:De vleeswolf getest! En die heeft hij glansrijk doorstaan! Patrijs, kip, fazant, parelhoen en konijn gingen er moeiteloos doorheen. Lola heeft een voorraad gemalen waar ze mee vooruit kan.
We zijn happy!
Goed bezig!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kim_S
Afbeelding
Vandaag is het alweer 2 jaar geleden dat ons Maxje overleden is... Ik mis hem nog steeds, helemaal nu Atz bij ons is en hij zo veel dingen doet net zoals Max. Maakt het ook wel weer speciaal, maar toch... :(
Door kira
Gisteren om 12 begaf mijn stem het en nadat ik al vanaf vrijdag half ziek was was om tien uur de pijp opeens leeg. Rest van de dag in bed geslapen en zit nu even verplicht op omdat onze Minoes een aantal keren wat homeopathie achter elkaar moet. Om acht mag ik gelukkig weer naar bed.
Beterschap!
Kim_S schreef:Afbeelding
Vandaag is het alweer 2 jaar geleden dat ons Maxje overleden is... Ik mis hem nog steeds, helemaal nu Atz bij ons is en hij zo veel dingen doet net zoals Max. Maakt het ook wel weer speciaal, maar toch... :(
:bigarmhug:
Door Angelique
Aai :-*
Door smulpaap

Het zijn en blijven k*tdagen
Door Kim_S
smulpaap schreef:Het zijn en blijven k*tdagen
En de komende maanden komt het steeds weer terug... Ze gingen ook zo snel achter elkaar :-\

Dank voor de knuffels allemaal :-*
Door Kaio
Kim_S schreef:En de komende maanden komt het steeds weer terug... Ze gingen ook zo snel achter elkaar :-\

Dank voor de knuffels allemaal :-*
:bigarmhug:

Zojuist een complete hartverzakking gehad. Maci was wat aan het dollen en rollen op de grond, en begint me in een keer te gillen, en paniek in zijn ogen. Ik denk NEEEEE, geen hartstilstand of zo, ik was kompleet over de zeik zeg. Daarna kwam ie tot rust en toen gevraagd op te staan en dat ging ook zonder problemen. Wat dat nu was? Zojuist erna nog anderhalf uur gelopen.
Maci, dit zijn geen leuke grapjes >:( Zeker niet nu.
Door Els&Flow
Met al 10 km op de teller een verkeerde afslag nemen in de duinen is geen pretje. Gelukkig was het droog met een zonnetje en konden we via een klein paadje het strand bereiken. Uiteindeijk ruim 15 km gewandeld en we zouden alleen even een klein rondje doen. ::) Allebei uitgeteld. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door