Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
eelke schreef:Kan ik je gevoel misschien verlichten door te vertellen dat mijn Pupje Gijs eens een hele gans op de bank wilde opeten? :P

Whahaha, dat deed ze inderdaad gelukkig niet ;D

Vriend had er ook letterlijk sneetje in gemaakt en toen 'kwam er troep uit'. Daarna heeft madam kuikentje afgelikt en kwam daarna weer klagen dat het te groot was (maar wel lekker rook, dus maak het alsjeblieft klein >:( )

Ik heb net het heft in eigen hand genomen want dit schoot niet op. Mes gepakt en kuiken flink opengewerkt. Madam ging er weer aan likken en mij vragend aankijken ::) Ben er niet op ingegaan en toen viel uiteindelijk het kwartje en ging ze toch haar tanden gebruiken :D Nu is alleen het kopje nog over maar de rest heeft ze uiteindelijk lekker opgeknaagd. Ze hield hem nu zelfs netjes in het bakje :smitten: (ik zag hem al opengewerkt tegen de witte muur vliegen ::) )
Door dinky89
Ben benieuwd wat voor klaagzang ik van haar ga krijgen wanneer het om een kippennekje gaat aangezien ze dan nog meer moet knagen en kraken ;D
Door Fenixjuh
smulpaap schreef:
Gut , arme Jacy toch :biggrin2: Ik dacht nog aan je . Hoe zou het er voorstaan met de verhuizing ;) Nog druk dus
Lief dat je aan ons denkt! Ik ben rustig aan dozen aan het pakken. . Ik kan helaas niets anders. Verkopers willen geen contact en we kunnen pas 15 maart gaan meten.. Op dit moment kunnen we nog niet eens een offerte voor de badkamer aanvragen dus houden we het maar bij dozen inpakken >:(
Nu eerst carnaval en de rest komt daarna wel ;)
Door hannabelgje
Fioon schreef:Wakker zijn op dit tijdstip terwijl je kon slapen tot 9 uur is :censored2: :boo:
Wakker op dit tijdstip terwijl je had willen slapen tot 9 uur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
Fenixjuh schreef:Lief dat je aan ons denkt! Ik ben rustig aan dozen aan het pakken. . Ik kan helaas niets anders. Verkopers willen geen contact en we kunnen pas 15 maart gaan meten.. Op dit moment kunnen we nog niet eens een offerte voor de badkamer aanvragen dus houden we het maar bij dozen inpakken >:(
Nu eerst carnaval en de rest komt daarna wel ;)

Verkopers kunnen zo moeilijk zijn ::)

Maar inpakken (en opruimen) is ook belangrijk :)
Veel carnavalsplezier :D

Mijn klacht; Bella is loops en trekt mijn arm er buiten zowat af >:( Het is onvoorstelbaar hoeveel kracht ze heeft met maar 16 kg, een ijzeren wil!
Ook roept ze naar iedere hond die we (in de verste verte) tegenkomen ::)
Nog maar 2 weken te gaan. Gelukkig is het de laatste keer.
Door hannabelgje
Dan heb je een collega die weinig werk heeft en hulp aanbiedt. Dus die geef je wat werk. Dan is het 3 dagen voor de deadline en dan krijg je ineens de helft van het werk terug wat je drie wkn geleden hebt gegeven. Zonder verdere aankondiging. Dan is het ineens heel druk in je planning waarin je het makkelijk zou gaan halen.......

Door Kim_S
Ik wil nooit meer een Peugeot, wat een ondingen en wat een vreselijke garage >:(

Nog maar 75000 km (nog geen jaar :biggrin2:) en dan komt er weer een Skoda :cool:
Door hannabelgje
Kim_S schreef:Ik wil nooit meer een Peugeot, wat een ondingen en wat een vreselijke garage >:(

Nog maar 75000 km (nog geen jaar :biggrin2:) en dan komt er weer een Skoda :cool:
En ik ben zo blij met mijn peugeots. Sterkte met je oto.

Door Kim_S
hannabelgje schreef:En ik ben zo blij met mijn peugeots. Sterkte met je oto.

Hij piept en kraakt al maanden en ze kunnen het niet oplossen. Auto is 1,5 jaar oud...
Door Pauline
Balen Kim!

Hier een andere (gebruikte niet meer zwarte maar champagnekleurige) Peugeot 308 SW, al 8 jaar oud, op LPG, verbruik 1:12!!! Jippie!!!! :groupwave2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Hij piept en kraakt al maanden en ze kunnen het niet oplossen. Auto is 1,5 jaar oud...
Ik hoorde dat wel eens als je wegrijdt. Klinkt idd niet jofel. Goed, ff doorbijten en dan weer fijn een andere uitzoeken :cool:
Door Kim_S
Angelique schreef:Ik hoorde dat wel eens als je wegrijdt. Klinkt idd niet jofel. Goed, ff doorbijten en dan weer fijn een andere uitzoeken :cool:
Is al een hele tijd zo. Schijnt een bekend probleem te zijn, wat geen kwaad kan maar waar ook geen oplossing voor is. Maar ze hebben wel eerst allerlei zaken vervangen om tot die conclusie te komen, terwijl het een bekend probleem is ::)
Door Kaela
Border Bandit schreef:Ik hoop dat het inderdaad 'de lente' is en verder niks vervelends!
Wij zijn er achter, het puzzelstukje valt altijd wel weer op zijn plaats. Hij druppelt weer, wat totaal niet opvalt met onze vloerbedekking (blegh ::) ), dus we moeten het toevallig zien om het te constateren.
Qua plassen nog geen klachten, maar ik moet vrijdag naar de dierenarts met Pluk en Charlie, dus dan kan ik gelijk mooi even overleggen wat wijsheid is.

De gordel is gisteren gemaakt en hoewel de leenauto wel in het geluksmomentjes topic thuis hoort, verdient de rekening toch echt een plaatsje hier... Ppffff, duur grapje meneer Stinker!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door