Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Ja joh als je eenmaal begint met kwakkelen . Wij zeggen dan altijd als het waait dan gaat het stormen
Gelukkig hebben jullie wel direct actie ondernomen , hopelijk komt er iets uit als Teun de scan krijgt
Heel veel sterkte , en beterschap . Mijn duimen draaien :-*
Door M@rina
Vanmorgen is er contact geweest met de neuroloog.alles loopt even via mijn man wat ik moet gewoon werken.

Besloten is geen MRi scan te doen maar eerst uitgebreid bloedonderzoek, thorax foto en buikecho.Z denk toch echt dat het hetzelfde is als wat Saartje had met grote waarachijnlijkheid Idiopatische polyradiculoneuriti
Een uurtje later werden we gebeld door de opnameafdeling om even te vertellen dat hij goed de nacht door gekomen was, maar dat er wel een blaaskatheter was aangebracht want hij kon zijn plas niet ophouden.
Inmiddels zijn we weer gebeld door de neuroloog om ons te informeren over de uitslagen en te overleggen over hoe verder.
Alle uitslagen van de onderzoeken die vandaag gedaan zijn zijn goed, buikecho, thoraxfoto uitgebreid bloedonderzoek etc. Het enige wat afwijkend is, is de schildklier uitslag, die is te laag, er wordt nu nog aanvullend onderzoek gedaan naar de schildklierwaarden. Ook is er een zenuwbiopt genomen en dit wordt opgestuurd naar Amerika.
Hij is niet verder verslechterd. Mocht het toch slechter worden, bijv. niet goed kunnen ademhalen dan gaan ze een behandeling inzetten die passend is bij hetgeen waarvoor ze het onderzoek doen in Amerika. Zo ver zijn we nog niet.
Als het goed is krijgen we straks een fotootje gemaild en morgen middag gaan we bij hem op bezoek.

voor mensen die het interessant vinden hier een onderzoek van de universiteit van Gent naar dit probleem (met dank aan de zoektocht van Milly):
http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/0 ... 001_AC.pdf
Door M@rina
Teuntje, de zielepiet begon een beetje te jammeren toen we vanmiddag bij hem aan kwamen. Hij kan zich nauwelijks bewegen. Zijn koppie kan hij niet optillen, zijn ogen volgende ons wel. We hebben een van zijn knuffels voor hem me genomen en hem lekker gekroeld en kusjes gegeven
we kunnen niets anders doen dan afwachten. Hij is stabiel, niet beter maar ook niet slechter geworden... Hij heeft een infuus met vocht en zo nodig krijgt hij daar medicatie (metacam),en een blaaskatheter Hij mekkert als hij zich om wil draaien dan komen ze hem even helpen. De verpleegster vertelde dat hij nu al in de gaten heeft dat als hij mekkert er iemand naar hem komt kijken... aandacht.....Zodra er iemand bij hem is stopt hij met mekkeren.
Gisteren heeft hij zich onder geplast, ze hebben hemlekker gewassen en rook fris. Hij wordt heel goed verzorgd, ze zijn daar zo lief......Maar het is hartverscheurend hem daar zo te zien liggen

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door